Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

Zayıflama ilacı sinirleri bozuyor

Zayıflama ilacı sinirleri bozuyor

Bitkisel zayıflama ilaçları kullanarak 11 ay içinde yaklaşık 20 kilo zayıflayan kadınlarda, sinir sistemi dengesizliklerinin meydana gelebildiği saptandı.

Bitkisel ilaçlarının vücutta B1 vitamini (thiamin) eksikliğine yol açarak, karbonhidrat metabolizmasını etkilediği, bununda istem dışı göz kaymasına ve yürümede dengesizliğe neden olabildiği belirlendi.

Aynı durumun, alkoliklerde de görülebildiğini ifade eden uzmanlar,alkoliklerde de thiamin eksikliğinin meydana gelebildiğine işaret ettiler.

Bitkisel zayıflama ilaçlarının, ciddi bir rahatsızlık olan ataksiaya da yol açabildiği kaydedildi.

Uzmanlar, araştırmada bitkisel ilaçların, metabolik dengesizlik yarattığını belirlediklerini açıkladılar.

Araştırmada, deneklerin kaslarına thiamin enjekte eden uzmanlar, 3gün içinde yürüme ve vücut dengesinin sağlanabildiğini gözledi. Bir ayiçinde ise hastalardaki sorunun tamamen giderildiği belirlendi.

Amerikan Nöroloji Akademisi uzmanlarınca yapılan araştırma, Neorology adlı dergide yer aldı.
393
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.