Mahmure

Mahmure

Yaşam

Kişisel bakımda yeni trend!

Kişisel bakımda yeni trend!

Schwarzkopf&Henkel Kozmetik ve Kişisel Bakım Pazarlama Direktörü Hatice Vanlıoğlu'ndan 2012 yılının kişisel bakım trendleri...

Kişisel bakımda yeni trend!
1) Kişisel bakım ürün gamınızdan kısaca bahseder misiniz? Bir ürünü piyasaya sürerken ne gibi Ar-Ge çalışmaları yapıyorsunuz?

Schwarzkopf& Henkel olarak ürün portföyümüzün ağırlıklı bir bölümünü Schwarzkopf mega markası çatısı altında saç bakım kategorisi oluşturuyor, bunun yanında yenilikçi ve yüksek kalitedeki ürünlerimiz ile vücut bakım, cilt bakım ve ağız bakım kategorilerinde de iddiamızı sürdürüyoruz. Saç boyası kategorisinde, Palette ile pazarda lider konumda bulunuyoruz.

Saç bakım ve onarım markamız Gliss ile saça dair en sofistike ve uzmanlık gerektiren ihtiyaçları karşılayan bir ürün sunuyoruz. Schwarzkopf şemsiyesi altındaki bir diğer markamız da, Türkiye'nin bir numaralı saç şekillendiricisi Taft! Taft 7 den 70'e her yaştan tüketicinin severek kullandığı bir "love mark.

Schwarzkopf'tan farklı olarak bu sene Mayıs ayında yeni bir saç şemsiye markası piyasaya sunduk. Profesyonel saç stilistleri ve saç uzmanları tarafından geliştirilen Syoss, profesyonel kaliteyi saç boyası, şampuan ve saç bakım ürünleri ile ulaşılabilir bir fiyata evlere getiriyor.

Vücut bakım kategorisindeki markalarımız, deodorant ve vücut şampuanı çeşitleri ile FA ve içerdiği gümüş moleküllerle terlemeye karşı 48 saate kadar üstün performans sunan erkek deodorantı Right Guard olmak üzere iki şekilde gruplanıyor.

2006 yılında uzman dermatologlar tarafından geliştirilen ileri teknolojiye sahip cilt bakım markamız Diadermine'i 100 yıllık uzmanlığı ile Türk tüketicisine sunduk. Ağız bakımında ise pratik tüp diş macunu ve sıvı diş macunu seçenekleriyle ağız sağlığı konusunda yenilikçi çözümler üreten Theramed yeniliklere açık tüketicilere hitap ediyor

AR-GE çalışmalarımız tamamen yurtdışında gerçekleştiriliyor. İnovasyon Henkel'in en önde gelen değerlerinden biri ve biz tüm ürünlerimizde tüketici ihtiyaçlarını göz önüne alarak, teknolojiyi en üstün şekilde kullanarak yenilikçi ürünler yaratmayı amaçlıyoruz.

2) Kişisel bakım üzerine yerli/ yabancı birçok marka mevcut. Siz farkınızı nasıl ortaya koyuyorsunuz?

Schwarzkopf& Henkel olarak tüketicilerin ihtiyaçlarına ve taleplerine uygun ürünler üretmeye çalışıyoruz. AR-GE faaliyetleri Henkel için ön planda yer alıyor.

Bunun yanında Henkel olarak sahip olduğumuz değerler bu noktada önem kazanıyor. Tüm faaliyetlerimizde müşterilerimizin odak noktası olması, sürdürülebilirlikte liderliği hedeflememiz ve geleceğimizi bir aile şirketi temeli üzerinde inşa etmemiz bizi mevcut markalardan bir adım ileriye götürüyor.

3)Kişisel bakım ürünlerinde ürün yelpazesine her geçen gün bir yenisi ekleniyor. Siz bu noktada nasıl bir politika izliyorsunuz?

Tüketicilerimizin istek ve ihtiyaçlarına en üst düzeyde önem veriyor, onların talepleri doğrultusunda ürün portföyümüze yeni ürünler ekliyoruz. Dünyadaki makro trendler, yapılan buluşlar ve yeni teknolojiler burada önemli bir rol oynuyor.

4)Henkel çamaşır ve ev bakımında kendini ispatlamış bir marka. Kişisel bakımda şu an ne durumdasınız?

Henkel kozmetik bölümü olarak 2002 yılından bu yana yoğun bir şekilde portföyümüzü tamamlamak üzere hareket ettik.

Avrupa'nın en başarılı Schwarzkopf markalarını Türk tüketicileri ile tanıştırdık. Saç boyası ve saç şekillendirici pazarlarında liderliğe ulaştık. Gliss ile saç bakım ürünleri pazarında ilk üç markadan biri olduk.

Cilt bakımı pazarının iddialı oyuncularından biriyiz. Şirket olarak konumumuzu kuvvetlendirdik ve pazara yoğun bir şekilde yayıldık.

1126
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.