Geriİyi Yaşam İşleri gerçekten berbat ettiğinizde...
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Hürriyet Twitter
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

İşleri gerçekten berbat ettiğinizde...

İşleri gerçekten berbat ettiğinizde...

"İşyerinde her zaman işler yolunda gitmeyebilir hatta oluşan kötü durumun sorumlusu siz olabilirsiniz! Panik olmadan bir dakikada işleri toparlayıp durumu kurtarma taktikleri yazımızda..."

Pişmanlığınızı gösterin.

Özür dileyin ve patronunuzu bir daha asla öyle bir şey olmayacağına dair ikna edin.

Suçu üzerinizden atmaya çalışmayın.

Yöneticiliğin altın kurallarından biri patronların bahanelerle ilgilenmemesidir. Niçin başaramadığınızı açıklayın ama sebepten ziyade sonuçlara odaklanın.

'Adam' gibi olun.

Erkek çalışanlar genellikle hatalarını kabul ederler ve sorumluluğu üstlenerek düzeltmek için harekete geçerler. Oysa kadınlar daha duygusal davranarak eleştirileri kişisel olarak alırlar ve pek çok bahane sunarlar.

Ağlamayın.

Elbette söylemek yapmaktan daha kolaydır ama ağlamak, meslektaşlarınızın sizin yetersiz olduğunuzu düşünmelerine sebep olabilir. Öfkenin iyi bir şey olmadığını öğrenerek yetiştikleri için kadınlar sık sık ağlarlar.

Gözleriniz dolu dolu olduğu zaman kendinize neyin sizi sinirlendirdiğini sorun. Eğer bu, ağlamanızı durdurmaya yetmiyorsa, haklı bir kaçış yolu bulun. Örneğin, "Konu üzerinde düşünmem için bana biraz zaman verin, size geri döneceğim" diyebilirsiniz.

Gerçek çözümler üzerine yoğunlaşın.

Yöneticinizle tartışırken konuyu çözüme doğru yönlendirin. Hatayı düzeltmek için en az üç değişik öneriyle karşısına çıkın. Sunduğunuz çözümler, sizin inisiyatif sahibi olduğunuzu gösterir ve böylelikle azar işitmekten de kurtulursunuz.


İşyerinde stresi azaltmanın 8 yolu

İşyerinde erkeklerle iletişim rehberi

False