Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Sütun gibi bacaklara sahip olmak elinizde

Sütun gibi bacaklara sahip olmak elinizde

Bilinçli bslenme ve egzersizle selülitlerden kurtulup, bacaklarınızda biriken yağlardan kurtulabilirsiniz... Bacakları kuvvetlendirecek en iyi egzersizler arasında bisiklet, yürüyüş, koşma ve yüzme geliyor.

Dizlerin, baldırların ve ayak bileklerinin kalın ve dolgun olması, genellikle genetik faktörlere bağlı oluyor. Dolaşım sorunları olması halinde bu problem daha da kötü boyutlara ulaşıyor.

Bol miktarda lifli besin içeren gıdalardan oluşan, alkol ve tatlı tüketimimin sınırlı olduğu bir beslenme rejimi, bacakların güzel bir görünüme kavuşması için oldukça önem taşıyor.

Bacaklarınızın formuna kavuşması için yer egzersizlerinden de faydalanabilirsiniz. Yere uzanın ve yan dönün. Sol dizinizi kendinize çekin, sağ bacağınızı uzatın. Bacağınızı on kez kaldırıp indirin.

İkinci hareket için yüzüstü uzanın, ellerinizi çenenizin altında birleştirin. Bacaklarızı yukarı kaldırın ve makas şeklinde hareket ettirin. Egzersizi otuz kez tekrarlayın.
733
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.