Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Beş dakikada sıkı ve biçimli kalçalar!

Beş dakikada sıkı ve biçimli kalçalar!

Hareketsizlik, sürekli oturarak çalışmak ve dengesiz beslenmek hem sağlığınızı, hem de kalçalarınızın güzelliğini tehdit ediyor. Ancak günde beş dakikanızı ayırarak yapacağınız egzersizler sayesinde kalçalarınızı yeniden sıkılaştırabilirsiniz!

Yoğun miktarda yağ dokusunun bulunduğu kalçalarda uzun süre hareket etmeden oturmak kan dolaşımı bozukluğuna neden oluyor, bu da kalçaların formunu kaybetmesine yol açıyor. Haftada üç kez, adım adım uygulayacağınız egzersizler, kısa süre içinde olumlu sonuç almanızı sağlıyor.

Egzersizin ilk adımı: Yüzüstü yere uzanın, alnınızı zemine dayayın. Ayaklarınızın üstü de zemine bitişik olmalı. Her iki elinizi kalçanızın üzenire koyun. Önce kaslarınızı gerin, ardından parmak uçlarınızı hareket ettirin. Bu pozisyonda beş dakika kalın, ardından gevşeyin. Egzersizi 10 kez tekrarlayın!

İkinci adım: Yine yüzüstü yere uzanın, alnınızı zemine dayayın. Parmak uçlarınızı zemine yaslayın. Kalçanızı yaklaşık 5 santim yukarı kaldırın. Bu pozisyonda 5'e kadar saydıktan sonra gevşeyin. Egzersizi 5 kez tekrar edin.

Ücüncü adım: Yüzüstü yere uzanın, ellerinizi alnınızda birleştirin. Bacaklarınızı dizinizden 90 derecelik açıyla kırın. Sol bacağınızı tavana doğru kaldırın, bu arada bacağınızın üst kısmını yerden 5 santim yukarı kaldırın. Egzersizi her bacağınız için 10 kez tekrarlayın.

Formsante / Ocak 2003
701
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.