Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Zayıflıyorum o halde sağlıklıyım

Zayıflıyorum o halde sağlıklıyım

Herkes kilo vermek ister fakat önemli olan sağlıklı bir şekilde zayıflamak.

Yemeklerde yağ kullanımını artıran kızartma yerine, haşlama veya ızgara yöntemlerini tercih edin.

Yağlı peynir, süt, yoğurt ve etler yerine az yağlı olanlarını tercih edin.

Diyette posayı artırın. Bunun için beyaz ekmek yerine esmer ve kepekli ekmeği tercih edin. Haftada iki kere kuru baklagil tüketin.
Pirinç, şehriye ve makarna yerine olanak varsa, bulgur ve kabuklu pirinç gibi posalı olanlarını tercih edin.

Günde en az dört porsiyon sebze, meyve tüketin.
Kabuklu meyveleri kabuğuyla yemeye özen gösterin.

Ambalajlarında diyet ve light yazan ürünlerin kalorisiz olduğu yanılgısına kapılmayın.
Lokmalarınızı en az 20-25 kere çiğneyin.

Her gün düzenli olarak en az bir saat tempolu yürüyüş yapın.
774
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.