Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Vücudunu şekle sok!

Vücudunu şekle sok!

Uzun zamandır yaptığın diyetlerden sonuç alamıyorsan, egzersizlere ağırlık verme zamanı geldi demektir...

Güncellenme tarihi: 10.02.2014

1- Çömel ve zıpla

Vücudunun ağırlığını tam olarak kollarına ver.
Öne doğru zıplayarak ilerle.
Ayağa kalk ve kollarını da yukarı kaldırarak zıpla!

Bu hareketi her gün üç set olarak 15 defa yaparsan, hem kolların şekillenir hem de karın kaslarını çalıştırmış olursun.

2- Özellikle kollar!

En zor şekle giren kollarına daha fazla zaman ayırmalısın. 3- Şınav çek!

Bacaklarını dizlerinden büküp kollarına ağırlık ver.
Hafifçe öne doğru eğil.
Dizlerinin üzerinde şınav çekmeye devam et.

Bu hareketi, her gün üç set olarak 15 defa yap. Bu şekilde kollarını üç hafta içinde istediğin şekle sokabilirsin.3- Dumble'lar iş başında!

Ellerinde ağırlıkları tutarken dimdik dur, kolların yukarıda olsun.
Hafifçe dizlerinin üzerine eğil.
Tam olarak dizlerinin üzerine otur.

Bu hareketi, her gün üç set olarak 15 defa yap. Bu hareket hem kollarını güçlendirecek, hem de bacaklarının üst kısımlarındaki yağları eritir. Bacakların üç hafta içinde şekle girecektir.Bu hareketlere ek olarak, yürüyüş ve aerobik yapabilirsin. Eğer fazla kilon yoksa haftanın üç günü 45 dakikalık bir aerobik programı sana iyi gelecektir. Fakat fazla kiloların varsa ve bu hareketler sana yetmiyorsa, her gün bir saat yürüyüş ve haftanın bir günü de 45 dakikalık aerobik programına katılabilirsin.

24759
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.