Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Sarkık kolları toparlayan egzersizler

Sarkık kolları toparlayan egzersizler

Bu egzersizler, kolunu kaldırıp "tuzluk hareketini" yaparken, kol içlerinin sallanmasından ve sarkık durmasından rahatsız olanlar için. Haftalar içinde sıkı ve sert kollara kavuşabilirsiniz.

Bu kol egzersizleriyle omuzlarınızın yuvarlak hatlarını ortaya çıkarabilir, kol içlerininiz toparlanmasını, sırtınızın ve göğsünüzün daha sıkı görünmesini sağlayabilirsiniz.

İhtiyacınız olan tek şey kaliteli bir egzersiz lastiği (bandı). Direnç egzersizlerinde ve pilateste kullanılan bu egzersiz aletini, spor mağazalarından 15 TL'ye satın alabilirsiniz. Ya da evde kendiniz kalın ve sağlam bir lastikten -dilerseniz tutma yeri yaparak- aynı işlevi görebilecek bir egzersiz aleti yapabilirsiniz (yine de bunu güvenlik açısından pek tavsiye etmiyoruz).

Egzersizler boyunca boyun kasılmalarını ve krampları önlemek için, omuzlarınız gevşek konumda durması gerekiyor. Hareketlerde sırasında lastiği kontrollü bir şekilde kullanmalı ve elinizden kaçmasına izin vermemelisiniz. Aksi takdirde istenmeyen yaranlanmalara yol açabilirsiniz.

Bu egzersizleri (her birini 12 kereden ikişer set olarak) haftada ardışık olmayan 3 gün boyunca uyguladığınız takdirde, 2 hafta içinde kollarınızın sıkılaştığını ve askılı elbiselerinizin üzerinizde daha güzel durduğunu göreceksiniz, ve 1 ay sonunda ise duruşunuz tamamen değişmiş olacak ve daha zayıf görünüyor olacaksınız.

UYARI: Boynundan ve sırtından rahatsızlığı olanların bu egzersizleri doktor kontrolünde yapmaları gerekmektedir.


DÜŞÜNEN KADIN - Çalıştırdığı kaslar: PAZULAR ve KOL ARKASI
Ayaklarınız omuz genişliğinde açık duracak şekilde bir sandalyeye oturun. Lastiğin bir ucunu sol ayağınızın altına koyun ve diğer ucunu sağ elinize alın. Dirseğinizi sağ bacağınıza koyun ve resimde gösterildiği gibi elinizi yumruk yaparak omzunuza doğru çekin, ve sonra tekrar aşağıya indirin. Bu esnada lastiği elinizden hiç bırakmayın. Her bir kol için hareketi 12'şer kez tekrarlayın.

14538
dahafazlası
YORUMLAR

karın kasları ıcın bol mekık deneyın farkı gorun

hamdi 02.08.2009 09:54:47

kol için tek şart ağırlık çalışmak fakat fazla ağır olmamak koşuluyla..aksi halde kollar kas yapıp çirkin bir görüntü oluşturabilir..

marjolina 26.07.2009 02:19:04

Kollarım size müteşekkir olacak eminim.

ayşegül erdinç 17.07.2009 17:36:32

ay çok güzel bişey ben herdün yapacağım

gaye 16.07.2009 12:08:50

ÇOK GÜZEL BİRŞEYMİŞ HEMEN ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM BİRDE BACAK KASLARI İÇİN VE KARIN KASLARI İÇİN YAZARSANIZ SEVİNİRİM NASIL İNCELTE BİLİRİM BACAKLARIMI TEŞEKKÜR EDERİM

NURİŞ 15.07.2009 13:48:34

İyi de hareketin tarifi yok.Nasıl yapılacak?

Ayşe Çakır 15.07.2009 13:46:45

arkadaslar bu lastiği bütün spor malzemesi satan avmlerde bulabilirsinir. de yapması kolay gibi dursada iş yerinde yapılabilcek kadar kolay değil benden söylemesi... :)

neshly 15.07.2009 12:42:02

e zaten yazıyor ya, spor mağazalarından temin edileceği...

ugur 15.07.2009 12:20:06

eczaneden alacağınız serum lastiği de aynı işi görür :))

lastikçi 15.07.2009 12:11:36

o aleti nerden bulucaz?

hüma 15.07.2009 11:52:23
DAHA FAZLA YORUM GÖSTER
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.