Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Kivi ile yenilenin!

Kivi ile yenilenin!

Kivinin vücudunuz üzerindeki tazeleyici etkisinden yararlanın!

Güncellenme tarihi: 27.03.2013
kivi

Kivi üzerine son yıllarda yapılan araştırmalar, diğer 26 popüler meyve çeşidine göre her 100 gramda en fazla besin değeri içeren meyvenin kivi olduğunu gösteriyor.

Kivi ve kivi suyu; A ve C vitaminleri ile potasyum bakımından çok zengin olup kalsiyum, demir ve magnezyum gibi mineraller açısından da zengindir. Besleyici değeri yüksek bir besin olan kivinin bir tanesi ile günlük A ve C vitamini ihtiyacı karşılanabilmektedir.

Kivi Suyu: C vitamini deposu olan bu yeşil meyve, enfeksiyonlar ile mücadele etmek ve cilt kusurlarını önlemek açısından yararlıdır.

Ayrıca kivinin, bağırsak yumuşatıcıların yerine kullanılabilecek doğal bir alternatif olduğu da biliniyor.

Özellikle C vitamininden zengin olan kivi, magnezyum minerali ile sodyum, arginin gibi aminoasitleri içeriyor.

2003
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.