Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Kişiye özel diyet ara öğün atıştırmalıkları

Kişiye özel diyet ara öğün atıştırmalıkları

Kalıpları boşverin! Diyetinizi doğru parçaları bir araya getirerek kendiniz oluşturabilirsiniz... Öğle yemeğiyle akşam yemeği arasında yiyeceğiniz sağlıklı bir ara öğün; hem diyetinizi kolaylaştıracak hem de karnınız çok acıkmayacak.

Güncellenme tarihi: 29.04.2014

Sabah kahvaltınızı oluşturmak için tıklayın!

Öğle yemeği mönünüzü oluşturmak için tıklayın!

 

ARA ÖĞÜN (genelde 16.00-17.00 saatleri arası)

1- Araba kullanıyorsanız…

4 adet kara kayısı kurusu + kayısı sevmiyorsanız erik kurusu veya tuzsuz, tercihen beyaz leblebiyi arabanızda bulundurun.


2- Kuruyemişe hayır diyemiyorsanız

1 avuç beyaz leblebi + 1 avuç çekirdekli siyah üzüm veya 5-6 adet tuzsuz badem + 5-6 adet fındık + 2 avuç yaban mersini kurusu.

3- Toplantıdaysanız

Sadece sütlü kahve için.


4- Midem kazınıyor diyorsanız

2-3 adet etimek + 1 dilim peynir + 1 fincan yeşil çay veya mate çayı.

10593
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.