Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Kalçalar hizaya!

Kalçalar hizaya!

Vücut şekliniz ne olursa olsun, egzersizle değiştirebilir ve şekillendirebilirsiniz. Tek yapmanız gereken düzenli egzersiz...

Vücut şekliniz ve genetik mirasınız ne olursa olsun, vücudunuzu değiştirebilirsiniz. Bahsettiğimiz şey kemik yapınız değil tabii. Yani örneğin, kalça kemiğiniz genişse, ya da bacaklarınız kısaysa, yapılacak bir şey yok.

Ama düzenli egzersiz yaptığınızda, vücudunuzun aldığı şekli görüp kendiniz bile inanamayacaksınız. Üstelik de kendinizle gurur duyacaksınız. Bahsedeceğimiz egzersizler oldukça kolay ve uygulamak için de temini zor aletlere gerek yok. Eğer bunların yanı sıra dengeli bir diyet de uygularsanız, popo ve üst bacaklarınızın şekle girdiğini göreceksiniz.

Denemeden "yok olmaz" demeyin. Önce deneyin, sonra karar verin. Ama tabii düzenli yapmanız ve hemen ilk haftada sonuç almayı beklememeniz unutmamanız gerekenler arasında.

Ekipman

Egzersizler için fazladan ihtiyacınız olan tek şey iki dambıl. Dambıl satın almak istemezseniz, su dolu şişeler ya da konserve kutularıyla da çalışabilirsiniz. 1,5 litrelik su dolu şişe, 1,5 kiloluk dambılla eş değerdir.

Egzersiz

Bu egzersizleri yaparken, 10-12 tekrarlı setler yapmayı hedefleyin. Her set arasında 30-60 saniye kadar dinlenin ve sonra seti tekrarlayın. Her egzersiz için 4 set yapmanız önerilir. Her set arasında mutlaka dinlenin.

Örneğin eğer çalıştırdığınız yer belinizse, hareketi 10-12 kez tekrarladığınızda bir set yapmış oluyorsunuz ve her seti 4 kez yapıyorsunuz. Kol, bacak gibi bölgelerde, 10-12 tekrarlık 4 seti, ayrı ayrı her bacak ve kol için uygulayın. Yani iki bacak için toplam 8 set yapmış olacaksınız.
1794
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.