Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

İzometrik egzersizlerle kıpırdamadan zayıfla!

İzometrik egzersizlerle kıpırdamadan zayıfla!

İzometrik egzersizler sayesinde, kaslarını çalıştırmadan kalori yakabilirsin!

İzometrik egzersizlerle kıpırdamadan zayıfla!
Bu egzersize bayılacaksın! Kıpırdamadan durarak da kalori yakabilirsin. Bir nevi ağırlık çalışması olan izometrik egzersiz, vücudunu biçimlendirmeni sağlıyor. Egzersizi tasarlayan Fitness Uzmanı Ashley Ntansah, kendi vücudunu ya da dambılları kaldırıp indirmek yerine, pozisyonunu koruman gerektiğini söylüyor: "Böylece vücudun biçimlenirken daha küçük kasların da güçleniyor. İzometrik egzersiz yaparken denge sağlamak için küçük kaslarını çalıştırmalısın."

Bu egzersiz planını haftada üç kez uygula. Her bir harekette pozisyonunu bir dakika boyunca korumalısın. Ardından yarım dakika dinlenip hareketi üç ya da beş kez tekrarla.

4 basit egzersiz hareketini görmek için tıklayın!


Kaynak: Women's Health
1295
dahafazlası
YORUMLAR

yaz gelmeden denemekte fayda var

nurcan 17.04.2011 10:13:03

Güce dayanan harekeltler bunlar. İlk zamanlarda çok zorlar ama sonra basitleşir. Biraz pilates gibi sanki

selin 20.12.2010 09:31:05
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.