Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Diyet Listesi

Hızlı Kilo Vermenin Yolları

Hızlı Kilo Vermenin Yolları

Sonbahar aylarında olabildiğince hafif, olabildiğince ince olmak için ne yapmalı, nasıl beslenmeli? İşte hızlı kilo vermenin püf noktaları...

Güncellenme tarihi: 12.11.2014

Pakette ve katkı maddesi içeren hazır gıdalar tüketmeyin. ( bisküvi, kek, kurabiye, çikolata, şeker, asitli içecekler, kremalı içecekler)

Günde 2- 3 litre olacak şekilde su içmelisiniz. Çay kahve çok abartmamak şartı ile içebilirsiniz. Ancak her bir fincan çayı ya da kahveyi içmeden önce 1 su bardağı su içmelisiniz.

Her öğünde bol miktarda çiğ sebze yemelisiniz. ( bu mevsimde en sağlıklı sebzeler mevsiminde olan; roka, maydanoz, dereotu, kıvırcık, göbek, havuç, turp, lahana vb. )

Her sabah 1 avuç maydanoz yiyin.

Her gün 1 adet elma + 2 adet mandalina yiyin.

Salata ve çiğ sebzelerinizi yerken üzerine mutlaka zeytinyağı ilave edin. Ayrıca taze limon suyu ve nar ekşisi ilave edebilirsiniz.

1,5- 2 saat arayla günde 8 öğün beslenin. Böylece metabolizmanızı besinlerin termik etkisinden de yararlanarak maksimum hızda çalıştırmış olursunuz.

Ara öğünlerde ve ana öğünlerde, her gün 2- 3 bardak süt veya yoğurt tüketerek kalsiyum alımını arttırın. Düzenli olarak doğal yiyeceklerin yapısından alınan kalsiyum ödemi azaltıp, metabolizmanıza ivme katar. Ve hızlı kilo vermenizde destekçiniz olur.Tabana kuvvet yürüyün. Her gün, gün içerisinde istediğiniz saatte en az 30 dakika yürüyüş yapın. Kendinizi aşırı yorup hırpalamamak şartı ile, ne kadar çok yürürseniz o kadar çok incelirsiniz.

1 saatten uzun hareketsiz hep oturur vaziyette kalmayın. 2-3 dakikalık da olsa dolanın.

Yetersiz ve düzensiz uyku metabolizmanızı yavaşlatıp kilo almanızı kolaylaştırır. Buna meydan vermemek için yeterli uykuya özen gösterin.

Son 1 hafta uygulayacağınız örnek diyet

Sabah = 1 adet yumurta +1 dilim tam buğday ekmeği+ 1 avuç yeşillik (maydanoz, tere, roka, dereotu vb.)

Ara öğün = 4-5 adet tam ceviz

Ara öğün = 1- 2 adet mandalina

Öğlen = 1 tabak az yağlı pişmiş sebze yemeği +1 su barağı yoğurt

1-2 dilim tam buğday ekmeği + bol çiğ sebze

Ara öğün = 1 su bardağı süt veya yoğurt

Ara öğün =  Küçük bir avuç fındık- badem

1 adet elma ( kabuğunu soymadan tüketin)

1 fincan taze limon suyu ilave edilmiş siyah çay

1 fincan taze limon suyu ilave edilmiş siyah çay Akşam

1 adet orta boy balık veya 1 porsiyon et ızgara

1 adet orta boy haşlanmış patates + bol salata ( az zeytinyağı ilaveli)Ara öğün

1 su bardağı süt + 1 kaşığı taze zencefil rendesi =(1 tatlı kaşığı kuru zencefil)

Yatmadan önce

1 adet havuç, 1 adet turpu katı meyve sıkacağında sıkıp için.

61628
YORUMLAR

Hiç beğenmedim

ayse kabak 10.11.2014 17:06:08
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.