Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Diyet Listesi

Göbek eritme diyeti

Göbek eritme diyeti

21 gün süren bu diyetle, sizi rahatsız eden göbeğinizi kolayca eritebilirsiniz...

Güncellenme tarihi: 29.01.2014

1.Gün

Sabah kalkınca yarım tatlı kaşığı ballı ve 8-10 damla limonlu ılık su için. Yaklaşık yarım saat sonra kahvaltı yapabilirsiniz.

KAHVALTI (08:00-09:00): 3 kaşığı sade müsli + 2 yemek kaşığı yulaf ezmesi + 1 su bardağı az yağlı keçi sütü + 1 tatlı kaşığı kabaca öğütülmüş keten tohumu

ARA ÖĞÜN (10:30-11:00): 1 adet yeşil elma + 3 adet ceviz içi

ÖĞLE YEMEĞİ (12:30-13:00): Izgara tavuk yada hindi ~150 gr (derisiz,beyaz et) yanında bol yeşil salata ve közlenmiş hafif acı sivribiber

ARA ÖĞÜN (15:00): 1 su bardağı az yağlı keçi sütü (toz tarçın eklenerek sıcak olarak içilebilir) + 4 adet esmer kuru kayısı

ARA ÖĞÜN (17:00): 6-8 adet çilek + 2 adet grissini + 1 fincan rezene çayı

AKŞAM (19:00): 1 kase dolusu sulu pişmiş semizotu yemeği (içine pişerken 1 kaşık bulgur ekleyin) yanında yeşil salata

ARA ÖĞÜN (21:00-21:30): 1 adet yeşil elma2.Gün

KAHVALTI (08:00-09:00): 1 veya2 dilim tam tahıllı ekmek (tost yapılabilir.) + 2 parmak kalınlığında yağsız dil peyniri + 2 adet hafif acı sivri biber + 5-6 adet saplarıyla beraber maydanoz ve mevsim yeşillikleri

ARA ÖĞÜN (10:30-11:00): 1 orta boy kivi veya 10-12 adet yeşil erik

ÖĞLE YEMEĞİ (12:30-13:00): Izgara balık fileto ~150 gr (derisiz,beyaz et) yanında bol limonlu ve sarımsaklı semizotu salatası 

ARA ÖĞÜN (15:00): 1 adet kabuklarıyla armut + 1 fincan rezene

ARA ÖĞÜN (17:00):1 su bardağı az yağlı keçi sütü + 6 adet kavrulmamış badem

AKŞAM (19:00-19:30): 1 veya 2 kase mevsime uygun sebze çorbası (unsuz ,patatessiz)

ARA ÖĞÜN (21:00-21:30): 1 porsiyon az şekerli meyve örneğin 10-12 adet yeşil erik veya 6-8 adet çilek

3.Gün

KAHVALTI (08:00-09:00): 1 dilim tam tahıllı veya çavdarlı ekmek (tost yapılabilir.) + 2 parmak kalınlığında yağsız peynir (lor, çökelek, keçi peyniri, dil peyniri, ricotta, mozerella olabilir) + 2 adet sivri biber + 5-6 adet saplarıyla beraber maydanoz ve mevsim yeşillikleri

ARA ÖĞÜN(10:30-11:00): 1 orta boy kabuklarıyla armut

ÖĞLE YEMEĞİ(12:30-13:00): 4 orta boy kadar yağsız köfte ~90 gr yanında 3-4 adet közlenmiş sivribiber + bol limonlu maydanoz-roka salatası

ARA ÖĞÜN(15:00): 1 su bardağı kadar az yağlı yoğurt içine 6-8 adet çilek doğrayın ve 1 ttalı kaşığı keten tohumu ekleyin + 2 fincan rezene çayı

ARA ÖĞÜN(17:00): 2 adet yulaflı şekersiz bisküvi + bitki çayı

AKŞAM(19:00-19:30): 5-6 yemek kaşığı pazı ile pişmiş yeşil mercimek yemeği + yeşil salata

ARA ÖĞÜN(21:00-21:30): 1 adet toz tarçın serpilmiş yeşil elma +3 adet ceviz4.Gün

KAHVALTI (08:00-09:00): 2 ince dilim ananas ve 1 adet kividen hazırlanmış meyve salatası,üzerine 3-4 adet ceviz içi ve 1 çay kaşığı dolusu toz tarçın + 1 su bardağı az yağlı süt

ARA ÖĞÜN (10:30-11:00): 1 orta boy kabuklarıyla yeşil elma +1 fincan rezene çayı

ÖĞLE YEMEĞİ (12:30-13:30): Kağıtta bol yeşillik ile pişmiş balık fileto ~150 gr (derisiz, beyaz et )yanında bol limonlu roka salatası

ARA ÖĞÜN (15:00): 4 adet esmer kuru kayısı

ARA ÖĞÜN (17:00): 1 dilim kızarmış tam çavdar veya buğday ekmeği+1 tatlı kaşığı katkısız şekersiz doğal erik veya kuşburnu marmelatı

AKŞAM (19:00-19:30): 1 büyük kase enginarlı sebze çorbası

ARA ÖĞÜN (21:00-21:30): 1 porsiyon az şekerli meyve5.Gün

KAHVALTI (08:00-09:00): 2 ince dilim ananas ve 1 adet kiviyle hazırlanmış meyve salatası, üzerine 3-4 adet ceviz içi ve 1 çay kaşığı dolusu toz tarçın + 1 su bardağı az yağlı süt

ARA ÖĞÜN (10:30-11:00): 2 dilim sade grissini + bitki çayı

ÖĞLE YEMEĞİ (12:30-13:00): 3 yumurta beyazı ve 1 yumurta sarısından yeşil omlet (ıspanak veya pazı, semizotu, maydanoz, dereotu, sivribiber eklenerek hazırlayıp, isterseniz soğan ya da sarımsak ekleyebilirsiniz)Yanında 2-3 adet közlenmiş sivrbiber + yağsız yeşil salata

ARA ÖĞÜN (15:00): 1 adet yeşil elma +1 fincan rezene çayı

ARA ÖĞÜN (17:00): 3 yemek kaşığı kadar yağsız yoğurt +1 tatlı kaşığı keten tohumu

AKŞAM (19:00-19:30): 1 büyük kase enginarlı sebze çorbası

ARA ÖĞÜN (21:00-21:30): 1 adet kabuklarıyla sert armut

6.Gün

KAHVALTI (08:00-09:00): 1 veya 2 dilim tam tahıllı ekmek (tost yapılabilir.) + 2 parmak kalınlığında yağsız peynir (lor, çökelek, keçi peyniri, dil peyniri, ricotta, mozerella olabilir) + 2 adet sivri biber + 5-6 adet saplarıyla beraber maydanoz ve mevsim yeşillikleri

ARA ÖĞÜN (10:30-11:00): 1 adet yeşil elma + 3 adet ceviz içi +1 fincan rezene çayı

ÖĞLE YEMEĞİ (12:30-13:00): Izgara tavuk veya hindi (derisiz- beyaz etli) yanında 3-4 kaşık pazı veya semizotu haşlama + yağsız yeşil salata

ARA ÖĞÜN (15:00): 1 adet kivi

ARA ÖĞÜN (17:00): 1 adet sert armut + 3 yemek kaşığı kadar yağsız yoğurt + 1 tatlı kaşığı keten tohumu

AKŞAM (19:00): 1 veya 2 kase sebze çorbası (örneğin zencefilli kabak çorbası hazırlayabilirsiniz.)

ARA ÖĞÜN (21:00-21:30): 1 porsiyon az şekerli meyve7.Gün

Hafta sonu KAHVALTISI (09:00-10:00): 1 veya 2 dilim tam tahıllı ekmek (tost yapılabilir.) + 2 parmak kalınlığında yağsız peynir (lor, çökelek, keçi peyniri, dil peyniri, ricotta, mozerella olabilir) + 1 adet haşlanmış yumurta + 2 adet sivri biber + 5-6 adet saplarıyla beraber maydanoz ve mevsim yeşillikleri + 1 tatlı kaşığı katkısız erik veya kuşburnu marmelatı veya 1 tatlı kaşığı tahin pekmez veya bal

ÖĞLE YEMEĞİ (12:00-13:00): 1 adet yeşil elma + 3 adet ceviz içi + bitki çayı

ARA ÖĞÜN (15:00): 3 adet kuru mürdüm eriği + 3 kaşık yağsız yoğurt + 1 tatlı kaşığı keten tohumu

ARA ÖĞÜN (17:00): 6-8 adet çilek veya 10-12 adet yeşil ekşi erik

AKŞAM (19:00-19:30): 1 porsiyon ızgara balık yanında bol limonlu roka salatası

ARA ÖĞÜN (21:00-21:30): 1 porsiyon az şekerli meyve

67122
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.