Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Bu yiyeceklere dikkat!

Bu yiyeceklere dikkat!

Çok sağlıklı olduğu iddia edilen bazı yiyecekler, aslında sadece kılık değiştirmiş bir kalori deposu... Haberimizi okuyun ve bu yiyecekleri mümkün olduğunca az tüketin, emin olun vücudunuz size teşekkür edecek!

Güncellenme tarihi: 16.09.2013

İşte aslında hiç masum olmayan 10 yiyecek...

Kurutulmuş meyveler

Kurutulmuş meyveler taze hallerinden 5 - 6 kat daha fazla kalorilidir. Çünkü bütün suyu içlerinden çekilmiş ve daha yoğun bir hale gelmiş oluyorlar. Örneğin 1 küçük kase taze üzüm 60 kaloriyken, aynı miktarda kurutulmuş üzüm 460 kaloridir. Üstelik birçok marka meyveleri kuruturken şeker de ekliyor, tabii bu kaloriyi daha da arttırıyor.

Kahvaltılık gevrekler

Aslında fındıklar ve yulaf diyetiniz için çok faydalı, ancak markaların bunları gevrek hale getirmek için yağda kavurması kalori skalasında kahvaltılık gevrekleri bir anda en tepelere taşıyor. Bir kasesinde yaklaşık 500 kalori almış oluyorsunuz. Fakat kavrulmamış kahvaltılık gevrekler bunun yarısı kadar kalori içeriyor.

26851
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.