Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

29 adımda uzun ve sağlıklı yaşa!

29 adımda uzun ve sağlıklı yaşa!

Ünlü Dr.Sanjay Gupta'nın uzun ve sağlıklı yaşam için hazırladığı 29 maddelik listeye bir göz atmakta fayda var.

Güncellenme tarihi: 28.04.2014
Dr.Sanjay'ın uzun ve sağlıklı yaşam listesi 1. Kaliteli beslenme: Taze meyve ve sebze, balık, fındık, kırmızı şarap ve yeşil çay mutlaka menümüzde bulunmalıymış. 2. Akciğerleri çalıştırmak: Düzenli egzersiz yaparak ciğer kapasitemizi 50 yaşından sonra bile %25 artırmamız mümkünmüş. 3. Sigarayı kesinlikle bırakmalıymışız. 4. Doğru nefes almayı öğrenmek: İdeali karından alınan dakikada 12-14 nefesmiş. 5. Kilomuza dikkat etmek: Her fazla kilo, eklemlerimiz üzerinde gereksiz bir yükmüş. 6. Kahvaltıyı asla ihmal etmek: Kahvaltıda lifli gıdalar almaya dikkat etmek gerekiyormuş. 7. Kaslarımızı çalıştırmak: Düzenli çalışmayla 12 hafta içinde orta yaşlarda bile kas gücümüzü geliştirmemiz mümkünmüş. Sağlıklı yaşam tüyoları...
2103
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.