Mahmure

Magazin

Magazin Gündemi

İşte markaların yeni yüzleri

İşte markaların yeni yüzleri

Moda ve güzellik devleri birkaç yılda bir imajlarını yenilemek ve satışları artırmak için ünlü yüzlere başvurur. Son yıllarda modellerden çok sinema oyuncuları reklam kampanyalarında başrolü oynuyor.

"Esin perileri dönemi sona erdi"
İtalyan tasarım markası Gianfranco Ferre'nin reklamlarında Hollywood yıldızı Julia Roberts rol alıyor. Ferre, kampanya için Roberts'ı seçerek bilinmeyen yüzleri kullanma stratejisini değiştirdi. Esin perileri döneminin sona erdiğini söyleyen Ferre, "Esin kaynağım modern çağın gerçekliği ve bugünün dünyasında yaşayan kadınlar. Benim gözümde bazı kişiler daha kadınsı. Roberts hem hem de bir kişilik olarak benim idealimi yansıtıyor" diyor.

Anne figürü olarak Kim Basinger
Kim Basinger, Prada'nın küçük kız kardeşi olarak kabul edilen Miu Miu kampanyasının yeni yüzü olarak dergilerin sayfalarında yerini aldı. Markanın sahibi Miuccia Prada, Basinger'ın "8 Mil" adlı filmdeki performansından etkilendiğini ve onu kampanyaya uygun bulduğunu söylüyor. Miu Miu markanın yeni yüzü olarak en yeni ergen modeli kullanmak yerine, ilkbahar / yaz kampanyasında anne figürüne başvuruyor.

"Güzel olmasının nedeni mütevazılığı"
Missoni markası, "güçlü" ve "pozitif" imajından dolayı 2006 ilkbahar / yaz koleksiyonunun yüzü olarak Drew Barrymore'un seçildiğini belirtiyor. Markanın başındaki Angela Missoni, genç yıldızın sorunlu çocukluğunun üstesinden gelmesini, başarılı bir oyuncu ve yapımcı olmasını takdir ettiğini söylüyor. Missoni yıldızın güzelliğinin mütevazılığından kaynaklandığını söylüyor: "Drew normal biri olduğu için çok özel. Gerçek bir hayatı var, bunu görebiliyorsunuz."

Johansson 4 milyon dolara anlaştı
Son dönemin gözde oyuncularından Scarlett Johansson, markası L'Oreal ile 4 milyon dolarlık bir anlaşmaya imza attı. Ünlü Fransız markası daha önce "Desperate Housewives" dizisinin yıldızı Eva Longoria ve şarkıcı Beyonce gibi isimlerle çalışmıştı. Kampanya çerçevesinde çekilecek reklam filmlerinde, hayranlarının karşısına birbirinden farklı saç renkleriyle çıkacak olan 21 yaşındaki oyuncu, daha önce Calvin Klein ve Louis Vuitton gibi firmalara modellik yapmıştı.

Daha seksi bir imaj
Sinema oyuncusu Gwyneth Paltrow bir yıl önce ünlü markası Estee Lauder'in Pleasures adlı parfümünün tanıtımı için 15 milyon dolarlık bir kontrat imzaladı. Görevi, Elizabeth Hurley'den devralan Paltrow "Bugün bir kontrat sahibi olmak neredeyse bir statü simgesi halini aldı" diyor. Markanın sözcülerinden biri, Hurley'nin yerine Paltrow'un getirilme nedenini şöyle açıklıyor: "Estee Lauder imajını değiştirip daha seksi olmak istiyor. Paltrow yeni biri ve daha heyecan verici."

"Güçlü ve pozitif bir kadın"
Pepe Jeans'in yeni yüzü oyuncu ve stil ikonu Sienna Miller. Bu ay başlayan kampanya için Miller ilk reklam kontratını imzaladı. 24 yaşındaki yıldızın fotoğrafları Mikael Jansson ve Karl Templer tarafından Kaliforniya'daki Cennet Koyu'nda çekildi. Pepe Jeans'in pazarlama direktörü Carlos Ortega "Reklam kampanyası için güçlü ve pozitif bir İngiliz kadın arıyorduk. Sienna Miller'ın doğru kişi olduğuna derinden inanıyoruz" diyor.
(Milliyet Pazar)
168
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.