Mahmure

Yazarlar

Diğer Yazarlar

Şimdi zayıflama zamanı!

Şimdi zayıflama zamanı!

Diyetisyen Nil Şahin Gürhan sizlerden gelen soruları cevaplamaya devam ediyor.

Güncellenme tarihi: 28.04.2014
1.61 boyundayım ve 79 kiloyum spor yapıyorum ama verdiğim kiloyu küçük bir kaçamakta dahi geri alıyorum. Bir yıl önce spor ve diyetle 25 kilo verdim ama hemen geri geldiler anladım ki ben bu işi tek başıma beceremeyeceğim. Sizce ne yapmalıyım yani ne şekilde beslenmeliyim? Mesela tatlısız, çikolatasız ölürüm gibi geliyor. Bunun yanında et sevmem ama sebze ve meyveyi de çok severim. Lütfen fikirlerinizi bekliyorum.

Verdiğiniz kilo miktarına bakınca sizi tebrik etmek gerek ancak kalıcı olmaması yöntemde yanlışlıklar olduğunu gösteriyor. Sporunuza devam edin, eğer bir spor merkezinde spor yapıyorsanız uzmanlardan faydalanın. Beslenmenizi bir Beslenme ve Diyet Uzmanı ile ayarlayın. Sizin yaşınız, boyunuz, fazla kilonuz, beslenme şekliniz, sağlık durumunuz gibi size özel şartları göz önüne alınarak hazırlanan ve haftalık kontrolleri yapılan bir yol takip etmeniz ve fazla kilonuzu verdikten sonra da koruma programı ile korumanız gereklidir.

Ben 38 yaşında,1.72 boyunda ve 104 kiloyum. Bundan yaklaşık 4 sene önce akupunkturla 100 kilodan 70 kiloya düştüm. Fakat akupunktur tedavisini bırakınca verdiğim kiloları fazlasıyla geri aldım. Şimdi sağlıklı beslenerek zayıflamak istiyorum, ama bir türlü beceremiyorum. Özellikle gece kalkıp bir şeyler atıştırıyorum. Buna bir türlü engel olamıyorum. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

Bir Beslenme ve Diyet Uzmanının yakın takibinde kilo verin ve fazla kilolarınızı verdikten sonra koruma programı alarak uygulayın. Sağlıklı ve dengeli beslendiğiniz zaman bahsettiğiniz rahatsızlıklar ortadan kalkar.

Baldırlarım ve karın bölgemde istenmeyen yağlarım var bunları eritmek için neler yapmalıyım lütfen yardım edin.

Her insanın anatomik yapından dolayı yağ hücreleri farklı bölgelerindedir. Bölgesel probleminiz olması vücudunuzdaki yağ oranının olması gerekenden fazla olduğunu, kas oranının düşük olduğunu gösterir. Bu durumu düzeltmek için en iyi yöntem yeterli ve dengeli beslenmek, düzenli spor yapmak ve bol su içmektir. Böylece vücudunuzdaki kas oranını yükseltir, yağ oranını düşürür, sıvı miktarını dengeleyebilirsiniz. Ayrıca iyi bir diyet programını uyguladığınızda kilo kaybı nerede fazlalık yani yağ birikimi varsa oradan verirsiniz.

mahmure.com'daki ndan kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Spor yapın.

Benim sorunum kilo... 23 yaşındayım. Boyum 1,76, kilom ise 76. Boyum uzun olduğu için kilomu göstermiyorum. Vücut hatlarım orantılı fakat göbeğim var. Bir türlü yok olmuyor. Yoğun tempoda çalışıyorum. İş yerimde çay ve kahveyi fazla tüketiyorum. Herhangi bir sağlık sorunum yok... Ama ben idealim olan yani boyum ile orantılı 65 kiloya düşmek istiyorum. Bana yardımcı olursanız eğer çok sevinirim. Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Spor yapmaya çalışın en azından merdivenleri kullanın, bir durak önce inin ve yürüyün. Çay kahve yerine alternatifler oluşturun ayran veya bitki çayı gibi. mahmure.com'daki kişiye özel diyet programından kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın.

18 yaşındayım, voleybol oynuyorum. 6 ay ara verdim ve bu sebepten beş kilo aldım. Şimdi onları vermekte zorlanıyorum yardım ederseniz sevinirim.

Düzenli spor yapmayı bıraktıktan sonra karşılaşılan bir durum. Harcadığınız enerji azalıyor. Aldığınız enerji aynı kalıyor veya artıyor. Beslenmenizi düzenlediğiniz ve spor yapmaya başladığınızda sorun ortadan kalkar. mahmure.com'daki kişiye özel diyet programından kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın.

Ben 1.60 boyunda 67 kiloyum. Bir türlü zayıflayamıyorum. 18 aylık bir bebeğim var. Doğumdan sonra 7 kilo aldım veremiyorum. Çünkü çok acıkıyorum, aç kalınca da sinirlerim çok bozuluyor. Her yöntemi deniyorum ama veremiyorum.

Hamilelik döneminde alınan fazla kilolardan kurtulmak için yapılan diyetlere çok dikkat edilmesi gereklidir. Yaptığınız diyet sizi halsiz bırakmamalıdır. Sık sık, az az ve çok çeşitli beslenmeye çalışın. Ağır, yağlı, salçalı yiyeceklerden, gaz yapıcı yiyeceklerden ve ağır tatlılardan kaçının. Sütlü tatlıları tercih edin. Bol bol su için. Günde en az bir saat tempolu yürüyüş yapın, 3 ana, 3 ara öğün olmak üzere altı öğün beslenin öğün atlamayın. Bol yağsız mevsim salatası ve meyve tüketin. uyguladığınız diyet bebeğinizin sağlıklı beslenmesi için gerekli besin öğelerini içermelidir.

Eğer imkanınız varsa bir Beslenme ve Diyet Uzmanından yardım alın yoksa, mahmure. com'daki kişiye özel diyet programından kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Mutlaka spor yapın en azından yürüyüş.

Bir ay içinde en az 8 kilo vermek istiyorum. Ne yapmam lazım?

Sağlığınızın kıymetini bilin hızlı kilo verdiren yollardan uzak durun. Amaç sağlıklı ve dengeli beslenerek ideal kilonuza ulaşmak olsun. Bir Beslenme ve Diyet Uzmanından yardım alın.

1.78 kilo:84 kişiye özel diyet programını öğrenmek istiyorum, teşekkürler.

mahmure.com'daki ndan kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Mutlaka spor yapın en azından yürüyüş.

28 yaşındayım ve 63 kiloyum. Biriken kilom bel bölgesinde. Spor yapıyorum ve bir türlü bel bölgesinde incelme olmuyor. Ne yapmam gerek?

Bölgesel probleminiz olması vücudunuzdaki yağ oranının olması gerekenden fazla olduğunu, kas oranının düşük olduğunu gösterir. Bu durumu düzeltmek için en iyi yöntem yeterli ve dengeli beslenmek, düzenli spor yapmak ve bol su içmektir. Böylece vücudunuzdaki kas oranını yükseltir, yağ oranını düşürür, sıvı miktarını dengeleyebilirsiniz. Ayrıca iyi bir diyet programını uyguladığınızda kilo kaybı nerede fazlalık yani yağ birikimi varsa oradan verirsiniz.

mahmure.com'daki ndan kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Spor yapın.

1.63 boyunda 96 kiloyum. İki kez normal doğum yaptım fakat kilo vermek yerine daha çok aldım. Artık zayıflamak istiyorum. Sizden de yardım bekliyorum. En azından 25-30 kilo vermek istiyorum. Eşim artık beni bu halimle beğenmiyor ve dalga konusu oluyorum buda daha çok psikolojimi etkiliyor. İlginizi bekliyorum.

Kalıcı ve bilinçli bir çözüm için bir Beslenme ve Diyet Uzmanının yakın takibinde kilo vermenizi öneririm.

Ben yemek yemeyi seven biriyim yalnız yediğim zaman doymama gibi bir sorunum var. Midem çok büyük aklıma hep yemek geliyor ne yapabilirim kendimi nasıl doymuş hissedebilirim?

Sağlıklı ve dengeli beslendiğiniz zaman bu sıkıntılardan kurtulursunuz. Kalıcı ve bilinçli bir çözüm için bir Beslenme ve Diyet Uzmanın yakın takibinde kilo vermenizi öneririm. Kesinlikle spor yapın. En azından bol bol yürüyüş yapabilirsiniz.

Ben üniversite öğrencisiyim. Fazla kilolarım var. Boyum 1.70, kilom 58 bacaklarım ve yanlarımdaki yağlardan fazlalıklardan nasıl kurtulabilirim? Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim.

Şu an öğrenci ilerde de iş hayatı vs. insan hayatında benzer durumlar her zaman olacaktır. Bu nedenle ortamınıza göre çözümünüzü üreteceksiniz. Spor yapın. Mahmure.com'daki kişiye özel diyet programından kişisel bilgilerinizi girerek kendinize özel bir diyet programı alın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Yemeklerin suyunu tüketmeyin, fast food'lardan kaçının, atıştırma ve öğün geçiştirmeden kaçının.

İki sene önce 52 kg'ye kadar size gelerek zayıfladım şimdi 62 kg'yim. (Boy:1.53, Yaş:26) Şimdi evdeyim, daha önce sizden aldığım listeye devam mı edeyim yoksa bu sayfadan aldığım yeni liste ile mi kilo verebilirim? Listeler arasındaki fark ara öğünleri değişik. Bir de çok erken kalkamıyorum. Saat 10:30'dan sonra kalkıp kahvaltı yapmam 11:00'i buluyor, öğünlerde nasıl bir değişiklik yapabilirim? Örneğin sabah 1 bardak süt içsem, peynir ekmek yemekten bıktım. Bendeki listelerde süt ile peyniri değiştiremiyorum. Başka nasıl değişiklik yapabilirim. Çok kararlıyım ve evliliğim içinde zayıflamam gerek bana zaman ayırarak cevap yazarsanız çok sevinirim.

Sizi görmek isterim. En az bir kez olsun gelin çünkü yeni 5 tane ölçüm aletimiz var. Neler yapacağınızı ve yapabileceğinizi konuşuruz. Bizdeki değişiklikler gibi sizin yaşınız, kilonuz ve yaşam şartlarınız değişmiş. Bu durumu göz önüne alarak tekrar değerlendirelim.

Dyt. Nil Şahin Gürhan
0 216 348 73 15
« tüm yazıları
2585
YORUMLAR

ben tuana 13 yaşındayı 6 senedir yüzüyordum ama bıraktım 2 ay önce 6 kilo aldım yağlandım resmen fit bir vücüdum vardı basen göbek gidiyo yaza böle girmek istemiyom 13 taşında 73 cm bel çevresine sahip 55 kilo 169 boyundayım yardım edin

tuana .. 02.01.2012 17:58:52

yha ben 12 yasındayım 1.55 boyundayım 45 kiloyum zayıflamak istiyorum

rüya balkaya 20.05.2010 13:10:48

off bna ne demeli daha 13yaşındayım boyum 1.70 kilom 78 çok kiloluyumm ne yapabilirim sizce?

demet şahin 17.08.2008 13:15:23

33 yaşında 1.60 boyunda ve 83 kiloyum. Ben de zayıflamak istiyorum. 20 gündür diyet yapıyorum yani yemeklerimi azalttım. günlük akşam 1.30 saat yürüyüş yapıyorum ama bir kilo bile veremedim. Ne yapmam gerekiyor? Çok sıkı etliyim acaba ondan mı veremiyorum? Bana yardımcı olursanız sevinirim

hacer 01.05.2008 10:24:49
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.