Mahmure

Yazarlar

Diğer Yazarlar

İFTAR SONRASI ATIŞTIRMALIKLAR

İFTAR SONRASI ATIŞTIRMALIKLAR

İftar sonrası farklı alternatifler ile atıştırmalarınızı keyifli bir hale getirebilirsiniz.

Güncellenme tarihi: 15.04.2013
iftar

İftar öğününün ikinci kısmından birkaç saat sonra ara öğün tüketerek Ramazan günlerinden birini daha sağlıklı bir şekilde noktalayabilirsiniz.

İftar sonrası farklı alternatifler ile atıştırmalarınızı keyifli bir hale getirebilirsiniz. İşte alternatifleriniz:

*** Meyve: En sağlıklı atıştırmalıklardan biridir. Günlük vitamin ve mineral ihtiyacınızı karşılamakta yardımcı olur. Kabuklu tüketilebilen meyveleri kabuğu ile tüketmeniz günlük posa alımınızı da arttırır.

ORUÇ TUTARKEN TATLI YEME İSTEĞİ NEDEN ARTAR? BUNU ÖNÜNE NASIL GEÇEBİLİRİZ? VİDEO İZLE!
 

*** Meyveli yoğurt: 1 kâse yoğurdun içerisine kuru veya taze meyveleri ekleyerek tatlı ihtiyacınızı karşılayabilir, günlük kalsiyum alımınızı arttırabilirsiniz.

*** Sütlü tatlılar: Haftada 2–3 kez atıştırmalık olarak sütlü tatlıları tercih edebilirsiniz. Ramazan aylarının sultanı güllaç ve diğer sütlü tatlı çeşitleri Ramazan ayında sunulabilecek en leziz ve sağlıklı tatlılardır.

*** Meyveli tatlılar: Tatlı konusunda diğer bir tercihiniz de meyveli tatlılardır. Mevsim meyvelerinden yapacağınız hafif tatlılar Ramazan ayında atıştırmaların tatlı yüzüdür.

*** Kuruyemişler: Haftada 2–3 kez kuruyemişler ile sohbetleri daha keyifli hale getirebilirsiniz. Fakat yağ ve kalori içeriği yüksek bu atıştırmalıkların tüketim miktarına özen göstermelisiniz. 10–15 fındık veya badem ya da 2–3 adet tam ceviz yeterli olacaktır.


« tüm yazıları
1611
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.