Mahmure

Yazarlar

Diğer Yazarlar

Biraz zayıflayabilsem

Biraz zayıflayabilsem

Diyetisyenimiz Nil Şahin Gürhan, Mahmure kullanıcılarımıza kilolarıyla ilgili tavsiyelerde bulunmaya devam ediyor.

Değerli Nil Hanımefendi, ben 41 yaşında iki çocuk annesi evli bir bayanım. Boyum 1.68, kilom 93. Birçok diyetler denedim ama birkaç haftada bıraktığımda tekrar kilo aldım. Sağlığım için zayıflamam gerektiğini biliyorum. İrademin zayıf olmasından dolayı bir türlü tek basıma zayıflamayı başaramıyorum. bana özel bir zayıflama programı, listesi veya bir yolunu gösterebilir misiniz? Bu benim için büyük bir psikolojik sorun oldu. Önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim. Not: Tansiyon ve guatr hapı kullanıyorum. Bir de mide asiti için bir hap alıyorum.

Kesinlikle bir Beslenme ve Diyet Uzmanının yakın takibinde kilo vermelisiniz.

Merhaba ben çok kilolu biri değilim fakat belli bölgelerdeki birikimlerden çok rahatsız oluyorum. Bunların çözümü ne olabilir? İlk yapılması gereken nedir? Teşekkür ederim.

Her insanın anatomik yapından dolayı yağ hücreleri farklı bölgelerindedir. Bölgesel probleminizin olması vücudunuzdaki yağ oranının olması gerekenden fazla olduğunu, kas oranının düşük olduğunu gösterir. Sizin de yapısal olarak bazı bölgelerinizde yağ hücreleriniz sayı olarak yoğun olduğu için kilo alınca o bölgeden alıyorsunuz. Bu durumu düzeltmek için en iyi yöntem yeterli ve dengeli beslenmek, düzenli spor yapmak ve bol su içmektir. Böylece vücudunuzdaki kas oranını yükseltir, yağ oranını düşürür, sıvı miktarını dengeleyebilirsiniz. Ayrıca iyi bir diyet programını uyguladığınızda kilo kaybı nerede fazlalık yani yağ birikimi varsa oradan verirsiniz.

mahmure.com'daki kişiye özel diyet programından kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Spor yapın.

Merhaba ben 25 yaşındayım. 1,55 boyundayım ve 42 kiloyum. Ben kilo almak istiyorum. Vücudumda bir problem yokmuş ama kilo alamıyorum. Ne önerebilirsiniz? Teşekkürler.

Bir doktor kontrolünden geçmenizi ve eğer imkanınız varsa bir Beslenme ve Diyet Uzmanının yakın kontrolünde kilo almanızı öneririm.

Genel olarak uymanız gereken önerilerim:
- Kilo almanız için mutlaka düzenli beslenmeniz gereklidir.
- 3 ana 3 ara öğün olmak üzere 6 öğün beslenmeniz gereklidir.
- Bol su için günde 2-3 litre
- Bol salata tüketin (az yağlı)
- Çeşitli meyvelerden tüketmeye çalışın.
- Ekmeği ana öğünlerde 2 ince dilim mutlaka tüketin.
- Çay, kahve ve kolalı içecekleri en aza indirin.
- Bol bol yürüyüş yapın, Spor iştahınızı açar. Ayrıca vücudun kendini toparlaması ve kasların güçlenmesini sağlar.
- Yemeklerin üzerine tatlı almanızı veya meyve tüketmenizi, özellikle sütlü tatlılardan tercih etmenizi tavsiye ederim.
- Kalorisi yüksek bol yağlı, salçalı, kızartmalardan, soslu vb. ağır yiyeceklerden kaçının. Bu tür yiyecekler mideyi geç terk ettiği için tokluk hissi verir. Ondan sonraki öğünlerde yetersiz (az) yemenize neden olur. Bu tür yiyeceklerin sindirimi zor ve aynı zamanda mideyi de yorar.
- Spor yapın

Merhaba; ben 21 yaşında 1,72 boyunda 84 kiloyum. Benim sorunum zayıflayamıyorum ve açlık veya tokluk hissi duymuyorum. Yemek yemeye başladığı zaman insan of çok yedim der ama ben yedikçe yemek istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Doktor kontrolünden geçin ve bir uzmandan yardım alarak sağlıklı ve dengeli beslenmeyi öğrenin. İmkanınız yoksa mahmure.com'daki kişiye özel diyet programından kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Spor yapın.

69 kiloyum ve 160 boyundayım. Masa başı ve hareketsiz bir yaşantım var. Bana göre bir diyet listesi önerirseniz sevinirim. Başarılar.
mahmure.com'daki kişiye özel diyet programından kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Spor yapın.

Merhaba. Ben 11 yaşındayım. 65 kiloyum, boyum 1.55. Buna göre yiyeceğim besinler ne tür olmalı ve kaç kilo vermeliyim? Şimdiden teşekkürler!

Hayatın başındasınız. Bir Beslenme ve Diyet Uzmandan yardım alarak sağlıklı ve dengeli beslenmeyi öğrenin. Spora başlayın. Hayatınıza başından yön verin.

Doğumda almış olduğum kiloları 9 aydır veremiyorum. Boyum 1.62, kilom 63. Çeşitli rejim programlarını denememe rağmen olmadı.

Hamilelik döneminde alınan fazla kiloları vermek doğumdan sonra çok zor olmaktadır. Yaptığınız diyet sizi halsiz bırakmamalıdır. Sık sık az az ve çok çeşitli beslenmeye çalışın. Ağır, yağlı, salçalı yiyeceklerden, gaz yapıcı yiyeceklerden ve ağır tatlılardan kaçının. Sütlü tatlıları tercih edin. Bol bol su için. Günde en az bir saat tempolu yürüyüş yapın. 3 ana, 3 ara öğün olmak üzere altı öğün beslenin öğün atlamayın. Bol yağsız mevsim salatası ve meyve tüketin. Ayrıca doğumdan sonra, bebeğiniz altı aylık olana kadar sıkı diyet programı uygulamanız yanlış. Bebeğiniz altı ay olduktan sonra ona ek gıdalar vermeye başladıktan sonra diyete ağırlık verilmesi doğru olur. Ancak uyguladığınız diyet bebeğinizin sağlıklı beslenmesi için gerekli besin öğelerini içermeli. Bir Beslenme Uzmanının yakın takibinde kilo vermelisiniz. standart diyet listelerini asla uygulamayın.

Merhabalar, bana bu diyetleri kuzenim tavsiye etti ama bana çok karışık geliyor. Sabah, öğle, akşam diyetleri biraz farklı yapsam yanlış mı yapmış olurum? 10 kilo vermek istiyorum. Lütfen yardımcı olun.

mahmure.com'daki kişiye özel diyet programından kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Spor yapın.

Ben 1.65 boyunda 65 kilodayım. Göbeğimi eritmek için ne yapabilirim?

mahmure.com'daki kişiye özel diyet programından kişisel bilgilerinizi girerek ideal kilonuzu, durumunuzu öğrenin ve kendinize özel bir diyet programı alın ve uygulamaya çalışın. Porsiyon listelerini almayı unutmayın, her hafta bilgilerinizi girerek yeni diyetinizi alın. Ve kesinlikle Spor yapın.

1.58 boyunda 67 kiloyum. Abur cubura çok düşkünüm. Diyete çok başladım ama sonu gelmedi. Fazlalık kalçamda. Parafinli korse hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sağlıklı beslendiğiniz takdirde abur cubur yeme alışkanlığınız ve isteğiniz ortadan kalkacaktır. Sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanmalısınız. Size özel bir uzman tarafından hazırlanmamış hiçbir diyeti uygulamayın. Sabırlı ve kakarlı olmanız gerekli. Sadece sağlıklı beslenme ve spor öneririm.
« tüm yazıları
1067
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.