Mahmure

Mahmure

Yaşam

#sendepatile İle 10 Ton Mama Bağışı

#sendepatile İle 10 Ton Mama Bağışı

Evcil hayvan maması markası Purina Felix®’in Mindshare ve GroupM işbirliğiyle Twitter üzerinden yürüttüğü sosyal sorumluluk projesi #sendepatile, barınaktaki dostlarımıza yönelik farkındalığı arttırmayı amaçlıyor!

Güncellenme tarihi: 13.10.2015

Twitter üzerinden yürütülen ve farklı mecralar ile desteklenen kampanya ile ilk olarak #sendepatile hashtagiyle atılan 25.000 tweet sayesinde Yedikule ve Ataşehir Hayvan Barınakları’na 5 ton mama bağışlanması planlanıyordu.

#sendepatile kampanyası, ilk gününde Nihat Sırdar’la Sivrisinek radyo programında canlı olarak da duyuruldu. Nihat Sırdar 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü’ne dikkat çekmek amacıyla programını Yedikule Hayvan Barınağı’ndan canlı yaptı. Sırdar, 2 saatlik program boyunca #sendepatile hashtagini yaygınlaştıracak çeşitli kurgular hayata geçirdi ve bu hashtag ile gönderilen tweetleri canlı yayında dinleyicileri ile paylaştı.

2-17 Ekim arasında gerçekleştirilen kampanyanın ilk gününde 25.000 tweet’e ulaşıldı. Bunun ardından mama bağışı 10 tona çıkarıldı. Barınaklardaki dostlarımızın ihtiyacını daha da genele yayabilmek ve farkındalığı arttırabilmek üzere Twitter ve entegre medya iletişimi sayesinde on binlerce hayvansevere ulaşıldı.

İlk iki gün atılan tweetlerle uzun sure Türkiye listesinde 1 numaralı trend topic olan #sendepatile kampanya hashtagi, Worldwide Trends arasına da girdi. Kampanya dahilinde atılan tweetler 2-8 Ekim tarihlerinde 18.00-20.00 saatleri arasında Kadıköy, Beşiktaş, Bakırköy, Mecidiyeköy, Maçka ve Zincirlikuyu’da Digital Outdoor TV’lerde canlı tweet-wall yayınında paylaşılıyor. Kampanya duyurusu için ise Akıllı Kedi Felix’in animasyon videosu kullanılıyor.

Kampanya, farkındalığı ve paylaşımı daha da arttırabilmek adına 17 Ekim’e kadar devam edecek. Akıllı kedi Felix’in muzip kişiliği ve yaramaz karakteri aracılığıyla yürütülen Twitter kampanyası dahilinde mamaların 21 Ekim’de barınaklara dağıtılması planlanıyor.


Nestlé Purina Hakkında

Evcil hayvanlar ve sahipleri arasındaki yakın ilişkiyi anlayan bir şirket olarak Nestlé® Purina® PetCare, onların birlikte sağlıklı ve uzun bir hayatı paylaşmalarını sağlamayı kendine görev edinmiştir.

Evcil hayvanları hayat boyunca yanımızda olacak bir dost olarak gören Nestlé Purina PetCare, 80 yıldan uzun süredir evcil hayvanların beslenmesinde dünya çapında öncü konumda bulunmakta ve kendini evcil hayvanların sağlıklı beslenmesine adamış çok sayıda gıda mühendisini, kimyageri, hayvan davranış bilimcisini, veteriner hekimi, evcil hayvan beslenme uzmanını ve teknisyeni bünyesinde bulundurmaktadır. Sahip olduğu bu uzmanlıklar ile Nestlé Purina, evcil hayvanlara sağlıklı bir hayat sunmak için çok çeşitli diyetler geliştirmekte ve en yakın dostlarımızın sağlıklı koşullarda beslenerek yaşamasını sağlamaktadır.

Kedi ve köpeklerin değişen hayat evreleri ( yavru, yetişkin, ileri yaş) ve hayat koşulları da onların beslenme ihtiyaçlarını değiştirmektedir. Bu nedenle Nestlé Purina markası her evreye ve hayat stiline hitap eden farklı seçenekler içermekte, evcil hayvan sahiplerine, bütçelerine ve kedilerinin / köpeklerinin ihtiyaçlarına göre seçebilecekleri alternatifler sunmaktadır.
Nestlé Purina, seçkin, yenilikçi, besleyici, sağlıklı evcil hayvan ürünleri geliştirmekte dünya lideri konumundadır.

880
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.