Mahmure

Mahmure

Yaşam

Ceket zırh, çanta kalkan cephane kemerde

Ceket zırh, çanta kalkan cephane kemerde

House of Colour İmaj Danışmanı İkbal Oakley, ceketin aslında bir zırh olduğunu ve otoriter bir görüntü yarattığını söylüyor. Kemer cephaneyi taşıyor, çanta da kalkan. Oakley, "Bu yüzden bu parçalara para harcanmalı. Profesyonel hayatta dikkat çekici değil, derli toplu olmalı" diyor

İşyeri moda gösterisi yapılacak yer değil. Önce profesyonellik düşünülmeli. Erkekler bu konuda daha doğru bir noktadalar. Çünkü onların kıyafetleri doğrudan üniformadan çıktı: Ceket, pantolon, gömlek.

House of Colour İmaj Danışmanı İkbal Oakley'e göre iş hayatı bir nevi savaş alanı ve her kullanılan parçanın bir anlamı var:
"Mesala göğüs bölgesi koruma bölgesi ve kadınların işyerinde açmaması lazım. Çünkü saldırıya açık izlenimi yaratıyor. Ceket zırh aslında. Ceketle bir anda daha otoriter oluyorsunuz. Kemer cephaneyi taşıyor, çanta da kalkan. Bu yüzden bu parçalara para harcanmalı. Profesyonel hayatta dikkat çekici değil derli toplu olunmalı. Çünkü dikkatin söylediklerine çekilmesi gerekiyor."

Oakley'in derli toplu bir görüntü vermek isteyen iş kadınlarına önerileri: "Bir tayyör ama kahverengi, bej, siyah gibi nötr renkler. Tayyörün ceketiyle bütünlük yaratacak bir etek ve pantolon. Altı adet üst. Dikkat edilmesi gereken şıktan günlüğe doğru gidilmeli. Bir adet hırka. Bir adet krep yün tarzı elbise. Kemerle, eşarpla ya da takılarla kullanabilirim diye düşünün. Bir palto, askılı ipek bluz. İyi bir takım elbisenin içine ucuz bir gömlek giyildiğinde kıyafetin değeri düşüyor ama çok pahalı olmayan bir takım elbisenin içine iyi bir gömlek giyildiğinde elbisenin değeri artar. İpek takım elbise, iki adet ipek eşarp, bir büyük ve bir küçük üç adet iyi kalite kemer. - Kemer para hacamak gereken önemli parçalardan biridir. - Dört çift ayakkabı. Biri alçak, biri yüksek, biri sandalet, biri de çizme. Üç adet mücevher. Biri ışıltılı, biri daha sade diğeri daha günlük. Ve iyi kalite bir çanta."

Karakterine göre giyin

Kokteyle katılırken ise daha canlı renkler giyme rahatlığına kavuşuluyor. Kırmızı, mavi, mor gibi. Oakley, 'Kokteylde daha ciddi bir izlenim yaratmak istiyorum" diyenlere bu renklerin daha koyu tonlarını öneriyor. Siyahı ise yaş ilerledikçe uzak durulması gereken bir renk olarak görüyor.

Doğru renkler sağlıklı, genç ve kendinden emin bir hava, yakalanan doğru bir stil de görünüşle kişiliğin tutarlılığı mesajını veriyor. Oakley herkesin bir ten rengi olduğunu ve bu renge uygun giyinilmesi gerektiğini söylüyor. Vücut yapısını da unutmamak gerek. Düz hatlı olanların daha düz çizgilerde giyinmesi, yuvarlık hatlıların da daha vücuda ve bele oturan şeyler giymesi doğru.

Ve tabii ki kişilik. Dramatikler; bir yere girdiğinde herkesin ilgisini çekmek istiyor.
Klasikler; her şeyi mükemmel yapmak isteyenler. Doğallar; tabiatı, açık havayı, sporu seviyor ve oldukça arkadaş canlısı. Gamine; daha çocuksu ifadeli, düz hatlı , ufak tefek, ince oluyor.
Prenses tarzı grup ve bir de örnek olarak Liz Tylor'ın verilebileceği romantikler.

Oakley, "Gaminler yanlış giyindiklerinde başkasının kıyafetini ödünç almış gibi olurken, dramatikler sıkıcı bir ifade kazanıyor. Klasikler pasaklı, doğallar ise dar kıyafetler içine girdiklerinde sokak kadını görüntüsüne bürünüyor. Prensesler ise bir anda okul öğretmeni havasına giriyor" diyor.

Süre: Bayanlar için renk kursu yarım gün, imaj ise bir tam gün; erkeklerde ise her iki kurs da bir gün içinde veriliyor. Tek kişilik özel kurs olması durumunda bayanlar hepsini yoğun bir tam günde tamamlayabiliyor.

Ücret: Renk analizi ve makyaj renkleri 240 YTL, imaj sınıfı 300 YTL, ikisi paket alındığında 480 YTL.
Tel: 0 212 239 70 56
485
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.