Mahmure

Sağlık

Kadın Sağlığı

Jukari ile uçarak forma girin!

Jukari ile uçarak forma girin!

Programın hedefi fitness'ı eğlenceli ve tüm kadınlar için kolylıkla yapılabilir hale getirmek

Jukari fit to fly, Reebok ve dünyaca ünlü gösteri topluluğu Cirque du Soleil işbirliği ile hazırlanmış yepyeni bir egzersiz programı. Siz de deneyerek vücudunuzu esnek ve dirençli hale getirebilirsiniz.

Geliştirme süreci tam 9 ay sürmüş ve sonunda kadınların spor salonu rutinini değiştirecek bu eğlenceli spor çıkmış ortaya. Programın hedefi fitness'ı eğlenceli ve tüm kadınlar için kolylıkla yapılabilir hale getirmek. Bir saat süren egzersiz programı "FlySet" adı verilen özel bir ekipman ile uygulanıyor. Programda uygulanan her hareket, Cirque du Soleil!de görev alan sanatçıların figürlerinden esinlenerek tasarlanmış. Kardio, güç ve denge egzersizlerinden oluşan program tüm vücudu esnetip güçlendirirken aynı zamanda uçma hissi veren benzersiz bir aktivite.

Jukari egzersizleri

Atlıkarınca (Hanging Carousel to Straddle)

Kafanızın üstündeki çubuğu sıkıca yakalayın ve başparmağınızla iyice kavrayın. Omuzlarınızı geriye doğru çekerek LAT (kanat) kaslarınızın kasılmasını sağlayın. Ayaklarınızı kalçanızın hizasında genişçe açık tutun, üst bedeninizi sağa doğru çevirin ve dönün.

Ayaklarınız havada açıkken, bütün sabit kaslarınızı hissedin. Bu hareketi bir de ters yönde tekrarlayın. Hedef: Uzun kaslar yaratmak, LAT (kanat) kasları ve karın kaslarını güçlendirmek.

Makas (Swing to Straddle/Tuck/Scissor Jump)

Bacaklarınızı çalıştırmanın ve kalp ritminizi artırmanın eğlenceli bir yolu. Çubuk göğüs hizasındayken, ileriye doğru bir yürüyüşle harekete başlayın ve esneyin. Sonra çubuğu kendinize yaklaştırarak geriye doğru yürüyün, sıkıca tutun, LAT kaslarınızı geri çekin ve sallanın. Sallanma sırasında, bacaklarınızı gergince uzatırsanız "straddle jump (bacak açarak atlama)", karnınızı içeri çekip dizlerinizi kırdığınızda "tuck jump (plise atlama)" yapabilirsiniz. Adımlarınızı hızlandırarak, çubuğu yere doğru itin, biraz yükselin, bir bacağı öne doğru gerin, diğer bacak geride kalsın ve böylece "scissor jump (makas atlama)" yapmış olacaksınız..Hedef: Kalp ritmini düzenlemek, bacakları ve LAT kasları çalıştırmak.

1602
dahafazlası
YORUMLAR

bununla uçarak forma gırmek bence saçma bızdekı bayanlar bununla kendılerını sakatlayabılırler. bunu kullanan bayanlar ya zayıftırlar yada atletıklerdır. hem bızım kullanmamız ıcın yaş ortalaması dusuk olması lasım.... 40 ve daha yukarıdakı bır bayan kullanabılır mı acaba ???

nrsn_1907 06.08.2009 15:23:48
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.