Sağlık

Duygusal sağlığınızı güçlendirmenin 5 yolu

Duygusal sağlığınızı güçlendirmenin 5 yolu

Yememize içmemize dikkat edip, spor yaparken, sağlığımız için her şeyi yaptığımızı düşünürüz. Oysa ki bedensel sağlığın yanısıra duygusal sağlığımız da son derece önemli...

Güncellenme tarihi:
Duygusal sağlığınızı güçlendirmenin 5 yolu
Duygusal sağlığınız elbette ki en az fiziksel sağlığınız kadar önemli ve korumak da sizin elinizde. Değiştireceğiniz ve birkaç gündelik alışkanlığınızla daha güçlü ve dirençli bir duygusal sağlığınız olabilir. 1) Sosyal çevrenizi genişletin İlk adım olarak daha duyarlı bir arkadaş olmaya gayret edin. Sevdiklerinizle daha çok vakit geçirin. Sosyal çevrenizi genişletmek için ilgi alanlarınızla uyuşan kulüp ve derneklere üye olmayı deneyin. Haberin devamı için tıklayın...
Yayın tarihi: 15.06.2010
528
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.