Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Yürüyüşün 24 faydası

Yürüyüşün 24 faydası

Her yürüyüş değil, tempolu ve en az yarım saatten sonra devam ettirilen yürüyüş faydalı.

Güncellenme tarihi: 29.04.2014
Yarım saatten sonrası... Uzmanlar, her yürüyüşün faydalı olmadığını, tempolu ve en az yarım saatten sonra devam ettirilen yürüyüşün faydalı olduğunu belirtiyor. Uzmanlar, yürüyüşün 24 faydasını şöyle sıralıyorlar... Dikkat edilmesi gereken kurallar: 1- Kilo vermek amacıyla naylon vb. gibi giysiler vücuda sarılmamalı. 2- Sağlık sorunları olanlar ve 40 yaşın üstündekiler doktora görünmeden, yürüyüş programına başlamamalı. 3- Diyabet, hipertansiyon ve diğer sistematik hastalığı bulunanlar sık sık doktor kontrolünden geçmeli. 4- Ciddi bir yemek sonrası hızlı ve ağır yürüyüşler yapılmamalı. 5- Yürüyüş öncesi ve sonrasında susuz kalmamaya dikkat etmeli. 6- İnce tabanlı ve makosen ayakkabılar ile yürüyüş yapılmamalı. 7- Çok sıcak havalarda ve saatlerde yürüyüşten kaçınmalı. 8- Bir sıkıntı hissedildiğinde yürüyüşe inatla devam etmemeli. Egzersizi yaşamınıza dahil etmekte fayda var. Foto galerilere bir bakın! Diyeti de ihmal etmemek lazım Bu habere de bakmakta fayda var! • Zayıf kalmak için 50 ipucu
2450
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.