Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Tatlı uykular

Tatlı uykular

Stres, gürültü ya da sağlık sorunlarınız nedeniyle uykusuz geceler geçiriyorsanız, işte öneriler...

- Yatmadan önce kahve, kola, sigara, çikolata ve alkolden uzak durun.

- Uykusuzluğa yol açan fiziksel ve ruhsal problemlerinizi çözün.

- Egzersiz yapın.

- Ilık süt ve papatya çayı için.

- Gece ılık suyla banyo yapın.

- Odanız havadar, karanlık ve temiz, yastığınız ise yumuşak olmalı.

- Gün içerisinde uyumayın.

- Aynı saatlerde yatın.

- Yatağı uyumak ve seks yapmak için kullanın. Yatağınızda kitap okumayın, TV seyretmeyin ve yemek yemeyin. Akşamları 30 dakikadan fazla TV seyretmeyin.

- Stresinizi nasıl giderdiğinizi bularak, yeni bir takım alışkanlıklar edinin.
620
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.