Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Stresle Mücadele Eden Egzersizler!

Stresle Mücadele Eden Egzersizler!

Düzenli spor yapanlar egzersizin kişiyi iyi hissettirdiğini de söyler. Peki stresle mücadelede hangi egzersizler daha etkili? İşte cevabı...

Güncellenme tarihi: 26.08.2014

Düzenli spor yapan kaç kişiye sorsanız, kilo kontrolü ve sağlık faydalarının yanında egzersizin iyi hissettirdiğini de söyler.

Peki, stresle mücadelede hangi egzersizler daha etkili?

İşte Life Fitness Uzmanlarından Stresle Mücadele için Öneriler

Kaygıyı azaltın Life Fitness uzmanları, kaslarda gerilme egzersizi yaparak elektriksel aktivite yaratan egzersizlerin kişideki kaygı duygusunu azaltmada önemli rol oynadığını belirtiyor.

Önerilen Egzersizler

Cycling

Kasın basıncını yükseltecek düzeyde sıkı bir ağırlık idmanı ya da grup Cycling dersleri. Vücudunuzu Rahatlatın Egzersiz, başta endorfin olmak üzere birçok "mutluluk hormonu" salgılıyor ve bu da bize rahatlatıcı ve tatmin edici bir his veriyor. Bu olumlu etki tıpkı bir SPA masajındaki gibi 90 dakika ile 120 dakika arasında süreklilik sağlayabiliyor.

Seri Yürüyüş ya da Yoga

Negatif düşünceden arının. Şüphesiz günlük yaşam koşulları stresi artırıyor hatta bazen öfkeye bile neden olabiliyor. Yüksek tempolu egzersizler bütün bu negatif enerjilerin vücuttan akıp gitmesini sağlıyor.

Önerilen diğer egzersizler: Kick-box dersleri ya da Interval içerikli egzersizler.

8604
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.