Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Sakinleşmek için ekmek ve marul tüketin!

Sakinleşmek için ekmek ve marul tüketin!

Gün boyunca değişen ruh halimizi, besinlerle kontrol altına almak, bazı yiyeceklerle de stresten kurtulmak mümkün. Uykusuzluk için fesleğen birebir, yorgunluğa da ıspanak iyi geliyor...

STRES altında vücut, özellikle C vitaminine, B5 ve B6 vitaminleri, çinko ve magnezyuma ihtiyaç duyuyor. GlaxoSmithKline'ın yayın organında yer alan bilgilere göre birçok besin, stres, yorgunluk ve uykusuzluk için birebir... İşte stres avcısı ve sakinleştirici besinler:
• Sakinleşmek için: Ekmek, makarna, marul...

• C vitamini: Brokoli, çilek, yeşil biber, kabak, patates, ıspanak ve tere...

• B5 vitamini: Tahıllar, kuruyemiş ve muz...

• Çinko: Et, süt ve yumurta...

• Magnezyum için: Kuruyemişler, tahıllar, yeşil sebzeler...

Doğadaki ecza deposu

• Sarmısak: Bağışıklık sistemini güçlendirir.

• Arpa: Stres ve depresyonla baş etmeye yardımcı. Kalsiyum, potasyum, B vitaminleri, demir, magnezyum gibi strese karşı maddeler de içeriyor.

• Kivi: Narenciye meyvelerinin üç katı C vitamini, elmanın iki katı lif ve en az avokado kadar E vitamini içerir.

• Fesleğen: Doğal sakinleştirici. Uykusuzluğa birebir.

• Mercimek: Sinir sisteminin düzgün çalışmasına yardımcı olur, kandaki kolesterol seviyesini düşürür.

Toksinlere karşı

• Avokado: E vitamini ve potasyum içerir. Vücut direncini artırır.

• Pırasa: Protein, demir ve tüm B vitaminleri. Kansızlık ve strese etkili.

• Ispanak: Kansızlığa, fiziksel ve zihinsel yorgunluğa birebir.

• Kabak çekirdeği: Vücudun toksinlerden arındırılması açısından yararlı.

• Üzüm: Vücudu temizler, hücre yenileyici özelliği vardır.

• Tarçın: Stres altındaki kişilerde etkili.
675
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.