Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Sağlıklı uyanmanın 10 yolu

Sağlıklı uyanmanın 10 yolu

Çok pratik önlemlerle yataktan kalkamama sorununu çözebilir, sabahları daha zinde uyanabilirsiniz.

Güncellenme tarihi: 28.04.2014
Sabah güneşi odanıza dolsun Yatmadan önce perdeleri/ panjurları yarım açık duruma getirin ki sabah güneşi odanızı dolsun ve ışınlar beyninize sinyal göndererek melatonin ve adrenalin hormonlarının salgısını tetiklesin. Siz de böylece alarmınız çalmadan dinç bir şekilde uyanabilin... Çok basit önlemlerle aşabilirsiniz... Özellikle işe ve okula erken saatte gidenler, yataklarından daha zor kalkıyorlar. Çok basit önlemlerle bu sorunun önüne geçebilir, sabahları daha zinde ve sağlıklı uyanmaya başlayabilirsiniz. İşte o 10 yöntem! Foto habere gitmek için tıklayın! Aşağıdaki foto galerilere de tıklamakta fayda var!
823
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.