Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Sağlıklı Beslenme Alışkanlığı İçin Öneriler

Sağlıklı Beslenme Alışkanlığı İçin Öneriler

Sağlıklı beslenme alışkanlığı ile ilgili ipuçlarına mutlaka bir göz atın...

Güncellenme tarihi: 21.11.2014

• Sabah kahvaltısı yapın. Öğün atlamayın, ara öğünlerle günlük öğün sayınızı arttırın. Söz gelimi iki tabak yemek yiyecekseniz tabağın birinin yemek değil, salata tabağı olmasına dikkat edin.
• Açık büfe restoranlarından uzak durun. Siparişlerinizi mümkünse tezgâhtaki yemekleri görmeden verin.

• Bol bol su için.
• Mümkünse her gün aynı saatte kalkın.

• Yemeklerden sonra dişlerinizi fırçalayın. Diş fırçaladıktan sonra muhtemelen canınız bir şey yemek istemeyecektir.

Egzersizi düzenli yapmaya özen gösterin

• Sporu hayatınıza dahil etmek için özen gösterin. Egzersize vakit bulamadığınız ya da kısıtlı zaman ayırabildiğiniz takdirde ise günlük hayatınıza daha enerjik ve aktif hale getirebilecek ufak detaylar katın.
• Açık hava yürüyüşlerini ve oksijenin yoğun olduğu yerleri tercih edin.

• Kısa mesafelerde aracınızı kullanmayın, yürümeye özen gösterin.
• İşyeriniz, eviniz asansörlü ise kullanmayın, merdivenleri kullanın.

• Özellikle masa başı işiniz var ise arada yerinizden kalkıp ofisi dolaşın, gün içinde vücudunuzu hareketsiz bırakmayın.
• Her gün mutlaka duş alın. Önce sıcak, sonra soğuk geçişlerde vücudunuza jimnastik yaptırın. Suyun terapi etkisini unutmayın.

* Baş ağrısının önüne geçin.

BAŞ AĞRISI MERKEZİ'NDEN HİZMET ALMAK İÇİN TIKLAYIN!


1524
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.