Sağlık

Kraliçe Elizabeth’in Doktorundan Sağlık Sırları

Kraliçe Elizabeth’in Doktorundan Sağlık Sırları

İngiliz Kraliçesi II. Elizabeth 92 yaşında ve hala müthiş aktif bir hayat sürüyor. Peki Kraliçe Elizabeth’in sağlık sırrını biliyor musunuz? Kraliyet ailesinin doktoru ve Kraliçe Elizabeth’in beslenme danışmanı Dr. Mosaraf Ali yayınladığı kitabında sağlıklı yaşamın sırlarını paylaştı.

28.01.2019
Kraliçe Elizabeth

Doğru yaşarsanız hastalıkların %80’i doktor desteği gerektirmez

Dr. Ali’nin açıkladığı en büyük sırlardan biri sağlıklı yaşamla ilgili. Eğer sağlıklı bir yaşam sürer ve kendinize uygun yaşam stilini bulursanız pek çok hastalık geldiği gibi kendiliğinden gidecektir. Dolayısıyla sağlıklı bir yaşam sürmek amaç olmalıdır.

Sağlıklı olduğumu nasıl anlarım?

Dr. Ali’ye göre sağlıklı olup olmadığınızı anlamanın yolları şunlar:

1. Sağlıklı insanlar yenilenmiş ve dinlenmiş uyanırlar. Sabahları dinç akşamları yorgun hissederler ve dinlenince yorgunlukları geçer.
2. Vücutlarında ağrıyan sızlayan kas, kemik veya sinir yoktur.
3. Sağlıklı insanlar kolayca uykuya dalar ve derin uyur.
4. Sağlıklı insanların tansiyonu normal seviyelerdedir.
5. Sağlıklı insanların iştahı normaldir. Aşırı yemek istemezler veya yemek yemek onlara işkence gibi gelmez.

Dilden sağlık analizi yöntemi

Dr. Ali’ye göre diliniz sağlığınız hakkında pek çok şey söyler. İşte dilden sağlık analizi yöntemi:

  • Dilinizin ucu kırmızıysa kalp hastalıklarını veya çikolata veya şekerleme tüketimini haber verir.
  • Dilin üzerinde grimsi bir tabaka varsa bağırsakların düzgün çalışmadığını gösterir ve hazımsızlığı işaret eder.
  • Dilde koyu kırmızı noktalar anemi belirtisidir.
  • Dilde sarı tabaka veya sarı lekeler karaciğer hastalığı belirtisidir.
  • Dilde kırışık bir yapı ve saydam bir tükürük tabakası vücudun susuz kaldığını gösterir.

Kraliçe Elizabeth’in beslenme yöntemi

Dr. Ali’ye göre Kraliçe Elizabeth sağlığını beslenme şekline borçlu. İşte Kraliçe Elizabeth’in beslenme düzeni:

  • Mümkünse organik besinler tüket.
  • Konserve yerine taze meyve ve sebze tercih et.
  • Yeterli miktarda protein alımı önemli.
  • Meyve suyu yerine havuç, elma, zencefil ve kereviz suyu tercih et.
  • Günde 6-8 bardak su iç.
  • Kırmızı et yerine tavuk veya hindi eti tercih et.
  • Haftada bir gün sadece meyve, sebze suyu ve su tüket.

Kraliçenin doktorunun tavsiyeleri böyle. Tabii siz yine de kendi bünyenize uygun beslenmeye özen gösterin zira her vücut aynı değil.

Mahmure Özel

5731
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.