Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Kemik yapınızı güçlendirmek için fasulye yiyin

Kemik yapınızı güçlendirmek için fasulye yiyin

Baklagillerden olan kuru fasulye tam bir protein deposu. Kemik yapısını ve sinirleri kuvvetlendiren kuru fasulye diyetler içinde alternatif!

Protein ve anorganik tuzlar bakımından çok zengin olan kuru fasulye, kemik yapısının güçlenmesine yardımcı oluyor, sinirleri de kuvvetlendiriyor.
İçerdiği hayvansal olmayan protein ve lifli
ısı ile kırmızı etten bir eksiği bulunmayan kuru fasulye, vejetaryen beslenme için de alternatif beslenme özelliği gösteriyor. Bununla birlikte sağlıklı beslenme diyetlerinde de rahatlıkla tercih edilebilecek bir yiyecek.

Gıda uzmanları üzerinde önemle durulması gereken konunun, kuru bakliyatın pişirilmesi olduğunu belirtiyor. Çünkü dikkatli pişirilmezse vitamin ve mineral değerlerinde ciddi kayıplar meydana gelebiliyor.

Kuru fasulyenin diğer bakliyatlarda olduğu gibi pişirmeden önce en az 8 saat suda bekletilmesi ve pişirirken de köpüğünün alınması öneriliyor.
817
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.