Mahmure

Sağlık

Genel Sağlık

Güçlü hafıza için

Güçlü hafıza için

California Üniversitesi tarafından hazırlanan, beslenme önerilerinin yanı sıra zihinsel ve fiziksel egzersizleri de kapsayan bir programla 14 gün içinde hafızanızı şarj etmeniz mümkün.

Amerikalı bilim adamları, iki hafta içinde hafızayı güçlendirecek 4 adımlık bir program hazırladı.

Los Angeles'taki California Üniversitesi tarafından yapılan araştırmada, basit önlemlerle keskin bir hafızaya sahip olunabileceği bulundu.

California Üniversitesi tarafından hazırlanan, 14 gün içinde hafızayı güçlendirecek program şöyle:

Sağlıklı beslenme

Günde beş öğün yemek yiyin. Sık sık yemek yemek, beyne enerji veren kan şekerinin düşmesini önler. Ancak yediklerinizin sağlıklı olmasına ve dengeli beslenmeye dikkat edin. Omega-3, tam tahıllar ve antioksidanlar açısından zengin bir diyet uygulayın.

Fiziksel egzersiz

Her gün kısa yürüyüşler ve esneme hareketleri yapın. Fiziksel egzersiz Alzheimer riskini azaltır.

Stresi azaltın

Rahatlama egzersizleri yapın. Stres vücudun kortisol salgılamasına yol açar, bu da hafızayı zayıflatır.
671
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.