Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Sürekli formda kalmak için!

Sürekli formda kalmak için!

Sürekli formda kalabilmek için bu küçük püf noktalarını bir göz atın...

sürekli formda kalın

Her gün 30-60 dakika arasında egzersiz yapın. Eğer zaman sorununuz varsa, 3 kez 10'ar dakikalık egzersiz gibi uygun zamanlarda bu süreyi tamamlayabilirsiniz.

Güne iyi bir kahvaltıyla başlayın ve düzenli olarak üç öğün yiyin. Çok aç kalmak fazla abur cubur veya daha fazla yemek yemenize neden olabilir.

Meyve ve sebze ağırlıklı beslenin. Yoğurt, süte tahılla birlikte çilek ya da muzu ekleyerek yiyin. Sandviçinizi domates, marul, soğan, biber veya salatalıkla canlandırabilirsiniz.

Düzenli olarak tartılın.İş yoğunluğunuz arasında nasıl yediğinizi ve kilo aldığınızı farkedemeyebilirsiniz. Bun nedenle düzenli olarak tarıtlın ve aldığınız kiloları hemen verin.

Evinizde yüksek kalori içeren çikolata, cips, çerez gibi yiyecekleri fazla bulundurmayın. Depresyın veya mutlu olduğunuzda bunlara ulaşabilmeniz sizin kilo almanıza neden olur.

Aile aktiviteleri organize edin. Ailenizle birlikte bisiklet kullanın, top oynayın, ip atlayın, trekking yapın..

1501
YORUMLAR

Ooof oof..

mobil kullanici 22.06.2012 02:32:50
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.