Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Selülitleri yok edecek 10 öneri!

Selülitleri yok edecek 10 öneri!

İşte size selülitle mücadelenizde yardımcı olacak püf noktalar...

Güncellenme tarihi: 18.03.2013

1- Tuzu azaltın, günde en az 10 bardak su içmeyi unutmayın.

2- Yapay tatlandırıcılardan, renklendiricilerden ve besin desteklerinden uzak durun.

3- Bol bol sebze ve meyve yiyin. Özellikle koyu renkli olanlarını tüketin. Koyu kırmızı (Karpuz, domates, elma ve kırmızı greyfurt-portakal; likopen mucizesi. Siyah üzüm; dolaşım sistemimize OPC's desteği), koyu yeşil (Elma, ıspanak, brokoli, biber), koyu sarı (mango) sebze ve meyvelere öncelik verin. Meyveleri yemekten en az iki saat sonra tüketin.



4- Daha az kafein kullanın.

5- Alkol kullanmayın ya da azaltın. Serbest radikal zararlarından koruyucu antioksidan OPC's ihtiva eden, cilt dolaşımını koruyup destekleyen 1-2 bardak kırmızı şaraba izin var.

6- Şekeri kesin. Şekerlemelerden, tatlılardan uzak durun.

7- Bilinçli masaj selülit oluşumunu azaltabiliyor. Haftada 3 kez derin masajdan yararlanın.

8- Koruyucular kullanın. Kamuflaj yapıcı "tanning cream"lerden yararlanabilirsiniz. Daha koyu bir cilt selülitin görünümünü maskeleyebilir.

9- Selüliti azaltabilecek en iyi yolun aerobik egzersizler olduğunu unutmayın. Haftada en az 3 kez 35 dakika sürecek aerobik aktiviteleri yapın!

10- Her gün en az 20 dakika yürüyüş yapın.

Diyet & Fitness Kanalları Editörü: Burcunur Yılmaz

1342
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.