Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Ramazan diyeti

Ramazan diyeti

Ramazan ayında yapabileceğiniz bu diyette sebzeli yemeklerde 250 gram sebze, 100 gram et veya kıyma olmalı. Dolmaların içindeki malzemenin yarısı pirinç, yarısı et olmalıdır.

Hedef: Haftada 2-3 kilo. Günlük kalori: 100 Kcal.

Bu diyetin günlük menüleri:

1.gün

Sahur: Et ve tavuk suyuna pilav (1 tabak), 1 kase cacık.
İftar: 1 dilim pide, 1 kase çorba, ½ tavuk (ızgara veya haşlanmış), elma.

2. gün

Sahur: Et veya tavuk suyuna pilav, 1 tabak (hazır bulyon olmayacak).
İftar: 1 dilim pide, 1 kase çorba etli fasulye, 1 kase salata, 1 portakal.

3. gün

Sahur: 1 tost (peynirli) ve ayran.
İftar: 1 dilim pide, 1 kase çorba 1 tabak kıymalı ıspanak 1 kase salata, 250 gram meyva.

4. gün

Sahur: 1 tost, 1 ayran.
İftar: 1 dilim pide, 1 kase çorba, kabak, biber, veya patlıcan dolması 1 kase salata, 250 gram meyva.

5. gün

Sahur: Tavuklu sandviç, çay.
İftar: 1 dilim pide, 1 kase çorba 6 kalem kuzu pirzola, salata, 250 gram meyva.

6. gün

Sahur: Tavuklu sandviç, çay.
İftar: 1 dilim pide, 1 kase çorba 1 kase salata, (isteğe bağlı) Balık veya bonfile.

7. gün

Sahur: 2 dilim börek (içine lor veya çökelek peyniri konacak), ayran, çay.
İftar: 1 dilim pide, 1 kase çorba, 8 adet ızgara köfte (ekmeksiz ve yağsız kıymadan olacak), 1 kase salata, 250 gram meyve.
811
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.