Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Mükemmel kalçalar için egzersizler

Mükemmel kalçalar için egzersizler

Biz kadınların en çok canımızı sıkan bölgesi şüphesiz ki kalçalarımız. Hiçbir zaman istediğimiz gibi şekilli olmuyorlar. Ama artık hayal ettiğimiz kalçalara kavuşmamızın vakti geldi.

Güncellenme tarihi: 29.04.2014
Mükemmel kalçalar için egzersizler
Yapmanız gereken tek şey günlük egzersiz rutininize az sonra sizinle paylaşacağımız basit kalça hareketlerini de katmak. Böylece düzenli bir çalışmayla hayalinizdeki vücuda sahip olabileceksiniz...

Yalnız egzersizlere başlamadan önce şu önerilerimizi dikkate alın!
* Eğer yağ yakımını hedefliyorsanız, seçtiğiniz programı 1 tur olarak hiç durmadan, dinlenmeden yapın. (Örneğin seçtiğiniz egzersizlerin ilk setlerini setler arasında ara vermeden uygulayın. 2 dakika dinlenin ve bir tur daha yapın.) Yağ yakımını artırmak için bol bol su içmeyi ihmal etmeyin.
* Egzersizleri her zaman temkinli, dikkatli bir şekilde uygulayın. Yanlış bir hareketin ya da vücudu fitness düzeyinden fazla zorlamanın yaralanmalara neden olabileceğini unutmayın.
* Egzersizlerden önce ısınmayı, sonrasında da esneme kortları yardımıyla kaslarınızı esnetmeyi unutmayın.
* Setler arasında iki dakika dinlenin.

Haberin devamını okumak için tıklayın!
4166
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.