Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Kıskanma sen de yap

Kıskanma sen de yap

Cameron Diaz'ınki gibi dümdüz, mükemmel bir karın; Jennifer Lopez'inki gibi sımsıkı kalçalar... Harika olurdu değil mi? Onları kıskanmak yerine egzersizlere başlasanız iyi olur. Hangi bölgenizi çalıştırmak istediğiniz ise size kalmış.

Güncellenme tarihi: 12.05.2014
Sağlıklı bir yaşamın sırları elinizin altında, tıklayın.

Alt karın kasları: Karın egzersizleri kolay değil. Ama özellikle bu iki hareket formunuza çok şey katacak. Yere uzanın, ellerinizle başınızı tutun. Bacaklarınızı yerden 90 derecelik bir açı oluşturacak şekilde kaldırın. Bacaklarınız yere değmeden havada birkaç kez 90 derecelik açışı yakalamaya çalışın. Karın kaslarınızı gerin ve kalçalarınızla birlikte bacaklarınızı başınızın hizasında dik tutun. Bu hareketi 25 kez tekrarlayın.

Yan karın kasları: Yere uzanın, kollarınızı başınızın altında birleştirin. Sol bacağınızı hafifçe bükerek sağ bacağınızı onun üzerine atın. Vücudunuzun üst kısmını sağ dirseğiniz sol dizinize değecek kadar yukarı doğru kaldırın. Tekrar eski pozisyonunuza geri dönün. Bu hareketi 15 kez tekrarlayın. Daha sonra aynı egzersizi diğer bacağınızla yapın.

Dümdüz bir karın: Yağlı bir karın bölgesi için işte en güzel anti-tez. Eski modelin sırrı 'Charlie'nin Melekleri' filminin çekimleri öncesinde aylar süren dövüş sporu egzersizleri. Ayrıca sörf, sörf, sörf...

Dik göğüsler: Bir dekolte ancak bu kadar çekici görünebilir. Üstelik bir mucizeye de ihtiyacınız yok. Beyonce, tüm kıvrımları için gerekli egzersizleri yapıyor, o kadar...

Popo ve kalça: Üzerinde durduğunuz bacağınızı dizden hafifçe bükün, diğerini ise ayak parmak uçlarınız yere bakacak şekilde geriye doğru uzatın. Karnınızı ve kalçalarınızı gerin, kollarınızı hafifçe geriye itin ve vücudunuzu yakınında kalmalarını sağlayın. Gerideki bacağınızı gergin bir şekilde yavaşça yukarı kaldırın. Eski pozisyonunuza döndürün. Aynı hareketi 10 kez tekrarlayın.

Kalçalar için: Her ne kadar kolay gibi görünse de, aslında sizi hayli zorlayacak bir egzersiz ama kesinlikle çok etkili. Sırtınız yere değecek şekilde bacaklarınızı bükerek yere uzanın. Kalçalarınızı, vücudunuzun üst kısmı ve kalçalarınız düz bir çizgi oluşturacak şekilde kaldırın. Popo kaslarınızı sıkın ve öylece birkaç dakika durun. Bu egzersizi 8 kez tekrarlayın.

Göğüs ve omuz kasları: Dik bir şekilde durun, dizlerini hafifçe bükülü olsun. Dirseklerinizi göğüs hizasında olacak şekilde birleştirin. Ağırlıkla ya da su dolu pet şişelerle çalışabilirsiniz. Dirseklerinizi birbirinden ayırmadan kollarınızı öne doğru kaldırın sonra yine göğüs hizasına getirin ve aşağıya indirin. Aynı hareketi 15 kez tekrarlayın.

Göğüs ve sırt kasları: Dizleriniz hafifçe bükülü olacak şekilde dik olarak durun. Kollarınızı başınızın iki yanıda dik bir açı oluşturacak, dirseklerinizi de dışarıya bakacak şekilde açın. Şimdi kollarınızı göğüs hizasında birleştirin ve açın. Kollarınızı aşağıya sarkıtmamaya ve kollarınızın üst kısımlarının yere paralel olmasına dikkat edin. Bu egzersizi 15 kez tekrarlayın.

Sıkı kalçalar: Jennifer Lopez, dillere destan poposunun formunu düzenli olarak uyguladığı egzersiz programıyla koruyor.

Sağlıklı bir yaşamın sırları elinizin altında, tıklayın.
1250
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.