Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Kış Egzersizini Kolaylaştırın!

Kış Egzersizini Kolaylaştırın!

İşte kış aylarında formunuzu korurken işinize yarayacak öneriler...

Güncellenme tarihi: 04.01.2016

1) Şapka

Baş bölgesindeki sıcaklık değişimlerinin tüm vücut sıcaklığına %40 oranına kadar etki edebildiğini biliyor muydunuz? Soğuk havalarda bunu göz ardı etmeyin. Eğer havanın çok soğuk olmadığını düşünüyorsanız en azından kulaklarınızı kapatacak bantlardan deneyebilirsiniz.

2) İç giyim

Pamuklu kumaşlardan uzak durun. Pamuklular nemi hapseder. Nemi geçirgen özellikteki sentetik yada akrilik kumaşları tercih edin.

3) Orta kısım

Buradaki kısım yalıtım görevini üstlenir. Nemi dışarı geçirgen yapıda aynı zamanda sıcaklığı da koruyacak ürünleri tercih edin. Spor mağazalarındaki mikroyün yapılı termal t-shirtler bu amaçlar için idealdir.

4) Dış Kısım

Bu kısmın aynı bir zırh gibi çevre koşullarına karşı koruyucu nitelikte olması gerekmektedir. Su geçirmez naylon ceketler sizi yağmur, rüzgar ve kar gibi dış etkilere karşı koruyabilir niteliktedir.5) Çoraplar

Çoraplar oldukça önemli. Diğer bölgeler için belirttiğimiz pamuklu kumaşın olumsuz etkilerini ayaklarınızda daha belirgin hissedersiniz. Pamuklu çoraplarla yapılan egzersizler su toplamadan ayağın uyuşmasına kadar pek çok rahatsızlığa sebep olabilir. Bu nedenle Dri-Fit ya da ayağı kuru tutacak sentetik çoraplar seçmeye özen gösterin.

12633
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.