Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Kilo almamak için ofiste doğru beslenin!

Kilo almamak için ofiste doğru beslenin!

İşe başladığınızdan beri çok fazla kilo aldığınızı düşünüyorsanız bu, iş yaşamında bilinçli beslenemediğinizi ve kilo kontrolü sağlayamadığınızı gösterir. Oysa ki bu konuda alınabilecek önlemler oldukça basit ve uygulanabilirdir.

Kilo almamak için ofiste doğru beslenin!
Ofis ortamında karşılaşılan bazı ortak beslenme sorunlarına ve bu sorunların doğurduğu sonuçlara bakarsak, önlem planlarımızı çok daha kolay yapabiliriz.

Kahvaltı kesinlikle atlanmamalı!
İşe yetişme telaşında trafik nedeniyle geç kalmak ve kahvaltı yapmadan güne başlamak en yanlış davranış kalıplarından biri sayılabilir. Çünkü bütün gece uyusak bile vücudumuz çalışmaya devam eder ve sabah güne yakıtsız başlamış oluruz. Yeni bir güne enerjik başlamak için kahvaltı yapmaya özen göstermeliyiz. Aksi halde ilerleyen saatlerde kan şekerimiz iyice düşeceği için abur cubur ve tatlı yeme isteğimize engel olamayız.

Öğle yemeklerini doğru seçin!
İşlerin uzaması nedeniyle öğle yemeği saatini kaçırmak, yememek ya da çok geç saatte yemek de yine kan şekerinin hızla düşmesine neden olur. Vücut düzenli olarak yakıt aldığında doğru ritimde çalışacağı için öğün atlamak bu ritmi bozar. Anlaşmalı yemek şirketinin yemeklerini ve mönülerini beğenmemek veya kişinin damak tadına hitap etmemesi sonucu dışarıdan fast-food sipariş vererek beslenmek, yüksek kalorili, posasız ve tekdüze beslenmeyi beraberinde getirir. Bunun alışkanlığa dönüşmesi durumunda kilo almak ve kan yağlarının artması kaçınılmazdır. Anlaşmalı yemek şirketinin yemek kalitesinin düşük olması, yemeğin çok yağlı pişirilmesi ve kalori dengesinin bozukluğu nedeniyle fazla ve kalitesiz kalori almak da başlı başına bir sorundur. Sonuçta bu sağlıksız öğle yemekleri nedeniyle oluşan kötü beslenme zamanla yaşam tarzı haline dönüşebilir.



2683
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.