Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Kalça Eriten Öğünler!

Kalça Eriten Öğünler!

Kalça ve basen bölgelerinizdeki yağlardan kurtulmak için vereceğimiz listeyi 3 gün boyunca uygulayarak, yürüyüş ile desteklediğiniz takdirde hızla toparlanıp küçüldüğünü göreceksiniz!

Güncellenme tarihi: 11.09.2015

Kahvaltı: Bir porsiyon hazırladığınız müsli, bir fincan süt ve dilimlenmiş yarım dilim muz



Saat 11.00: Bir elma

Öğle: Bir porsiyon müsli ve 1 muz



Öğleden sonra: Bir avuç kuru üzüm

Ana öğün: Meyve salatası, bir kase yoğurt



Yatmadan önce: Bir portakal

Meyveler: Elma, kayısı, iki kurutulmuş erik, bir mango tüketilmelidir.

Not: Bunların yanında günde en az 2 litre su tüketilmesi gerekmektedir. Bu programı sadece sağlıklı ve 5-8 kilo fazlası olanların yapması uygundur.


21727
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.