Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

İstediğini ye! diyeti

İstediğini ye! diyeti

Hızlı kilo vermek size göre değil mi? Kendinizi çok zorlamadan, yavaş yavaş mı kilo vermek istiyorsanız? Buyrun tam da size uygun istediğini ye diyeti...

Güncellenme tarihi: 23.02.2012
İstediğini ye diyeti

İSTEDİĞİNİ YE ! DİYETİ

Hedef: Haftada ortalama 1 kilo.

Günlük kalori: 1500 Kcal Haftada 1 kilo vererek, yavaş ancak emin adımlarla zayıflamak isteyenlerin diyeti. Günde 2 bardak ayran veya 2 kase yoğurt yemek aralarında yenilebilir. Çay/kahve şekersiz ve sütsüz içilmelidir. Havuç salata değil, sebze sayılmalıdır. (Havuç salatası, sebze yemeği yerine geçer) Patates, kızartma, kuruyemiş hamur işleri yenmemelidir. Meşrubat, meyve suyu gibi içecekler rejim boyunca tüketilmemelidir. Bu diyette günlük menü diyet süresince aynıdır.

BU DİYETİN GÜNLÜK MENÜLERİ DİYET BOYUNCA AYNI

Sabah : 1 dilim ekmek, beyaz peynir, domates, salatalık, çay/kahve.

Öğle : 1 kase çorba veya 1 dilim ekmek, 5 köfte kadar et, balık veya tavuk/veya 6 kaşık sebze yemeği (zeytinyağlı veya kıymalı bir sebze yemeği)/veya 6 kaşık bakliyat (normal pişirilmiş) 1 tabak salata.

İkindi : 1 dilim ekmek, beyaz peynir/veya 1 meyve.

Akşam : Öğle menüsündeki alternatifleri akşam menüsü için de geçerlidir.

Gece : 2 kraker, beyaz peynir.

1100
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.