Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

İş kadını diyeti

İş kadını diyeti

Çalışan insanlara yönelik hazırlanmış olan bu diyet, toplam 1280 kalori içeriyor.

Güncellenme tarihi: 23.02.2012
iş kadını diyeti

Diyete başlamadan önce, sabah aç karına giyinmeden tartılın. Bir mezura yardımıyla belirlediğiniz vücut ölçülerinizi bir yere kaydedin. Ayrıca, diyete başlamadan önce bir diyet uzmanına veya doktorunuza danışmayı da ihmal etmeyin. Çalışan insan diyetini aynen uygularsanız, bir ayda yaklaşık olarak 4,6 kilo verebilirsiniz.

1. Gün:
Kahvaltı: Şekersiz çay 30 gram beyaz peynir 25 gram kepek ekmeği domates ve salata Saat 10'da: 100 gram meyve (muz hariç)

Öğle: 2 yumurtayla hazırlanmış menemen 25 gram light ekmek ve salata Saat 16'da: 100 gram meyve
Akşam: 200 gram tavuk ızgara 1 tabak yağsız salata

2. Gün:
Kahvaltı: Şekersiz limonlu çay 1 ince dilim salam 25 gram ekmek domates ve salatalık Saat 10'da: 100 gram meyve
Öğle: Yarım porsiyon yağsız döner 1 bardak ayran ve salata Saat 16'da: 100 gram meyve
Akşam: 200 gram bonfile az yağlı salata

3. Gün:
Kahvaltı: Şekersiz limonlu ıhlamur 1 adet yağsız tost ve salata Saat 10'da: 100 gram meyve
Öğle: 3 adet sosis ızgara ½ haşlanmış patates ve salata Saat 16'da: 100 gram meyve
Akşam: Balık (hazırlanışı serbest) 2 parça kibrit kutusu büyüklüğünde helva salata

1733
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.