Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Hangi ekmeği yemeli?

Hangi ekmeği yemeli?

Ekmek en temel besin kaynaklarından biri. Hele bizim gibi dünya ortalamasının çok çok üzerinde ekmek tüketen, bu nedenle Guinness Rekorlar Kitabı'na bile geçmiş bir ülke için...

Hangi ekmeği yemeli?
Ancak son yıllarda sağlıklı beslenme bilinci ekmekte de önemli değişikliklere neden oluyor. Klasik somun ekmeğin yanında artık çok daha fazla alternatifimiz var. 'Başka kimsenin elini süremeyeceği' markalı ekmekler, zengin içerikleriyle de göz dolduruyor.

ORGANİKLER
Tarladan, pişirme aşamasına kadar hiçbir kimyasal kullanılmadan üretiliyorlar. Vitamin, mineral ve diyet lifleri açısından da oldukça zenginler.

Aşnan organik tam buğday ekmeği
(3OOgr)
Aşnan, tüm ürünlerinde organik tarımla elde edilmiş tahıllar kullanıyor. Markanın çavdarlı, cevizli ve zeytinli ekmekleri de var.

İHE (İstanbul Halk Ekmek) organik tam buğday ekmeği
(100 gr'da)
Enerji 265.3 kcal, karbonhidrat 54.6 gr, protein 8.04 gr, lif 1.43 gr, fosfor 208.15 mg, B1 vitamini 0.39 mg, B2 vitamini 0.28 mg, folik asit 0.48 mg, kalsiyum 199.40 mg.

Carrefour ekolojik ekmek
1 kilogram ve 500 gramlık paketlerde satışa sunuluyor. Markette pişirildiği için sıcak olarak satın almak mümkün. (100 gr'da) Enerji 246 kcal. Karbonhidrat 53.53 gr. Protein 755 gr.



6562
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.