Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Enerji diyeti

Enerji diyeti

Diyet yapmayı sıkıcı bir duruma sokmadan, çikolata ve pizzanın dahi yenilebildiği bir diyet!

Güncellenme tarihi: 23.02.2012
enerji diyeti

Hedef: Aç kalmadan haftada 2 kilo vermek. Günlük kalori: 1400 Kcal Kilo vermek istesek bile, beslenme düzeninde oluşan kısıtlamalar insanın diyet isteğini yok edebiliyor. Ancak bu konuda her diyet programı aynı değil. Aç kalmadan da zayıflayabilir, bunun keyfini çıkarabilirsiniz. Üstelik yasakların olmadığı, çikolata ya da pizzanın bile yenebildiği bir diyetle! Neredeyse her şeyin serbest olduğu bu enerji diyetiyle fazla kilolarınızı dert etmekten kurtulacaksınız. Ayrıca burada vereceğimiz mönüyle hem karnınız doyacak, hem de alacağınız lif, vitamin ve karbonhidratlar sayesinde vücudunuz enerji depolayacak. Diyetin en önemli yanı, haftada iki kilo vermenizi sağlaması. Geriye size iyi diyetler demek kalıyor...

BU DİYETİN GÜNLÜK MENÜLERİ

1. GÜN

Sabah : İki dilim kepek ekmeğine bir yemek kaşığı reçel sürün, yanına da küçük bir parça taze peynir ilave edin.

Kuşluk : 200 gram yağsız yoğurdun içine bir tane portakal parçalayarak ekleyin ve biraz şekerle tatlandırın.

Öğle : Jambonlu, domatesli sandviç: 2 dilim tavuk jambon, 1 çay kaşığı tereyağı, 1 adet domates ve salata yaprağından oluşan kepekli sandviç hazırlayın.

İkindi : 200 gr. yağsız yoğurt, bir tane muz ve bir kiviyi karıştırarak, meyve salatası yapın.

Akşam : İki adet haşlanmış patatesin yanına, bir tane domates, bir tane salatalık ve yarım kıvırcıktan oluşan güzel bir salata hazırlayın.

2. GÜN

Sabah : 30 gr. cornflakesi, küp küp doğranmış bir tane elma ve 100 ml. sütle karıştırın. İçine biraz şeker ekleyin, işte size meyveli cornflakes. Kuşluk : Bir tane dilimlenmiş domates ve bir dilim mozarella peynirinden oluşan bir sandviç hazırlayın.

Öğle : Bir tabak tavuklu şehriye çorbası, yanında dilimlenmiş bir tane salatalık.

İkindi : Bir tane gofret yiyebilirsiniz. Akşam : İki tane ızgara köfte, yanında haşlanmış patates ve yeşil salata.

3. GÜN

Sabah : Çilekli müsli: 60 gram müsliyi 125 gram çilek ve 100 ml. yağsız sütle karıştırın.

Öğle : 1/2 kıvırcık salata, 50gr mozarella peyniri, 1 adet yeşil biber ve iki tane havuç ile hazırlanmış salata. Zeytinyağı, tuz ve biberle tatlandırın ve yanına bir dilim kepek ekmeği ilave edebilirsiniz.

İkindi : İstediğiniz çeşitte iki top dondurma

İkindi : Çilekli yoğurt: 200 gram yoğurdu 125 gram küçük küçük doğranmış çilekle karıştırın.

Akşam : Bir kase light yoğurt, dört yemek kaşığı haşlanmış sebze (brokoli, karnabahar gibi) ve iki dilim kepek ekmeği.

1921
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.