Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Egzersizle birlikte diyette doğru bilinen yanlışlar!

Egzersizle birlikte diyette doğru bilinen yanlışlar!

İş ve özel hayatınızı kısıtlamadan diyet yapabilir ve istediğiniz zaman aralıklarında spor yapabilirsiniz...

Güncellenme tarihi: 22.04.2013

1. Egzersiz saatlerini sabitlemek. Bilinenin aksine diyet esnasında spor yapılmalı, ama iş ve özel hayatınıza göre siz ayarlamalısınız, ille belirli saatte olmalı aksi taktirde enerji harcamazsınız diye bir durum söz konusu değildir. Gereksiz saat sınırlamaları sizi egzersizden ve diyetten soğutur. Dikkat etmeniz gereken sabah uyandıktan sonra 1 saat içinde enerji almanız, gün içinde de 4 saatten uzun süre enerji almadan geçirmemeniz. Bu doğrultuda sporu istediğiniz zaman yapabilirsiniz.



2. Su içme şekilleri ve miktarları; su içme ile ilgili gereksiz teferruatlar sizi sudan soğutur. Yemekte su içilmez, yemek arasında su içmeyin, sporda su içmeyin, spordan önce su içmeyin, yudum yudum için, lıkır lıkır içmeyin… gibi ardı arkası gelmeyen söylemler. Önemli olan yeterli ölçüde su içmeniz ve vücudunuzu dehidrasyon dediğimiz su kaybından korumanız. Her susadığınızda mutlaka su içmelisiniz, susama vücudunuzun suya ihtiyacı olduğunu gösteren bir mesajdır.

6212
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.