Sağlık

Diyette Yeni Trend: New Yorker Tarzı Diyet

Diyette Yeni Trend: New Yorker Tarzı Diyet

Karbonhidrat yönünden çok düşük besinler içeren New York diyeti protein zengini bir beslenmeyi temel alıyor. Günde en az 1 saat hareket etmek şart. Çünkü New Yorker tarzı diyet, fiziksel aktivite yaparak 2 haftada 8 kilo vermeyi amaçlıyor. Diyetin bir diğer kuralı ise saat 19.00'dan sonra bir şey yememek! İşte New Yorker tarzı diyet programını Beslenme Uzmanı ve Diyetisyen Ferin Batman sizler için hazırladı…

Güncellenme tarihi:

PAZARTESİ

KAHVALTI:

• 1 dilim (yaklaşık 30 gram) peynir (Çedar, İsviçre peyniri, beyaz peynir, gravyer peynir gibi)
• 2 yemek kaşığı humus veya yoğurt ile birlikte 1 küçük boy dilimlenmiş havuç
• Kahve veya bitki çayı

ARA ÖĞÜN:

• 2 yemek kaşığı humus veya yoğurt ile birlikte 1 küçük boy dilimlenmiş havuç

ÖĞLE:

• Hindili yarım sandviç (Tam buğday unlu veya glütensiz ekmek ile)
• 1 kase sebze çorbası

ARA ÖĞÜN:

• 1 kahve fincanı veya 2 yemek kaşığı çiğ yağlı tohum (kuruyemiş)

AKŞAM:

• 150-200 gram ızgara, fırında veya çiğ balık
• Buharda veya ızgarada pişmiş brokoli
• 3 yemek kaşığı esmer veya kepekli pirinç pilavı

ARA ÖĞÜN:

• Şekersiz jöle veya ev yapımı meyveli buz

Yayın tarihi: 16.03.2018
13279
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.