Meyve Diyeti

Özellikle sıcak günlerde meyve diyetini uygulamanız rahat olabilir. Meyvelerin antioksidan ve enerji veren özelliğiyle kilo verebilirsiniz...

Güncellenme tarihi: 15.07.2014

Diyet, özellikle ortalama iki kilo vermek isteyenler düşünülerek hazırlanmış ve günde 1000 kalorilik bir enerji alımına dayanıyor. Ancak iki kilodan daha fazla vermek isteyenlere bu programı tavsiye edilmiyor. Bu diyet ayrıca, vücudun toksinlerden arınmasına, şişkinliğin kaybolmasına ve cildin daha parlak olmasına yardımcı oluyor.

Sabah
Bir kayısı, bir şeftali, bir fincan çilek, yarım elma, yarım litre maden suyu ve arzuya göre üç - beş kaşık tatlandırıcı kullanarak bir kase meyve salatası hazırlayın. İşte hazırladığınız bu salatanın yarısı sabah kahvaltınızı oluşturacak. Ara öğün meyve salatasının diğer yarısı.

  Öğle

 -İki köfte ya da 60 gram et veya tavuk (ızgara)

 -Bir kase yoğurt

 -Bir ince dilim ekmek

 -Bir kase salata (bir tatlı kaşı yağla tatlandırılmış)  Ara öğün

 - Üç - dört adet kepekli kraker ya da bisküvi

 Akşam

 -Dört kaşığı etli bir sebze yemeği

 -İki ince dilim ekmek

 -Bir kase yoğurt

 - Bir adet meyve

10847
dahafazlası
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.