Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Diyet Listesi

Heidi Klum Diyeti

Heidi Klum Diyeti

Gündem obezite olunca her kafadan bir ses çıkıyor. Onu yeme bunu yeme ara öğünler, bol su tüket, egzersizler, sportif aktiviteler ve sayıları binleri aşan diyet tarifleri ve yöntemleri...

Güncellenme tarihi: 21.03.2014

Gözümüzün önünde biri kiloları ile verdiği savaşı kazanmışsa artık onun bu mücadelesi destanlaştırılır ve nasıl yapmış, nasıl kurtulmuş hikayeleştirilerek dilden dile dolaşır durur. Anlamak güç değil hâlbuki bu savaşta galip gelen azimdir ve gayrettir. Her tür sağlıklı diyet tarifi zayıflatabilir fakat burada önemli olan püf nokta; yaptığımız diyetlerin bizleri sağlıklı bir beslenme alışkanlığını elde etmemize katkı sağlayıp sağlamadığıdır. Yoksa bu yorucu maratonun ardından, bizlere aç kalarak büyük bir mücadele ve nefis terbiyesi sonrasında verdiğimiz kiloları sonra tekrar daha fazlasıyla alabileceğimiz bir beslenme alışkanlığı mı kalıyor?

Heidi diyetinde neler mi var? Dilerseniz şöyle tek tek sayalım:

Heidi diyetinde ilk olarak güne kahvaltı yapmadan evvel çeşitli meyve kokteylleriyle başlanıyor. Gerçi uzman diyetisyenler meyvelerin sularından çok kendilerini bütün olarak tüketmeyi hele hele diyet uygulamalarında çok daha önemli buluyorlar. Sizler bu meyveleri bütün olarak posası ile de bu diyet içerisinde uygulayabilirsiniz. Bu durum sizin kan şekerinizin ani iniş ve çıkışlarını dengeler ve daha sağlıklı bir şekilde dengeniz bozulmadan kilo vermiş olursunuz. Sağlığınızı hiçbir diyet için tehlikeye atmayın!

Kahvaltıda
hem göze hem mideye hitap edilecek doygun sebzeli omlet ve açık çay yeterli geliyor. Bu menü hem sindiriminiz için hem enerji eksikliği, halsizlik, kendinizi yorgun hissetme durumundan sizi koruyacaktır.

Öğlen yemeğinde yine güzel bir menü sizleri yağı alınmış tavuk, zeytinyağlı brokoli ve zeytinyağlı bol kepçe bir salata karşılıyor. Salata mide ve bağırsaklarınıza oldukça iyi gelen bir menüdür.

Akşam yemeğinde yine güzel bir menü yağsız hindi ve diyetlerde olmazsa olmaz bir kase yoğurt ile karşı karşıyasınız. Hemen bütün diyetlerde veya diyet olmaksızın akşam yemeklerinde yoğurt mutlaka olmalı rahat bir sindirim için ve zayıflamaya yardımcı bir besin olarak neredeyse tüm akşam yemeklerinde tüketilmelidir.
Ara öğünlerde ise istediğiniz kadar meyve ve sebze tüketebilirsiniz.

Bu diyetin diğer diyetlerden ayıran en bariz özelliği ise ekmek tüketmemenizdir. Ekmeksiz sebze ve beyaz et ağırlıklı bir diyettir. Şayet bu diyeti yapmak ve hızla kilo vermek istiyorsanız kilo vermenizi istediğiniz o dönem boyunca gazlı içeceklerden ve sakız çiğnemekten uzak durmalısınız. Tuz tüketiminizde azaltılmalı ve günlük düzenli 40 dakika egzersiz ve bir saat yürüyüş ile yaptığınız diyetinize takviye destek kuvvetleri oluşturabilir ve umarız hedeflediğiniz kilolara istediğiniz zaman diliminde sağlıklı bir şekilde ulaşırsınız. Biz yine de sağlıklı ve olması gerektiği kadar kilo verilmesini sizlere önermekteyiz...Diyetisyenler sağlıklı kilo vermek için haftada 1 veya en fazla 2 kilo verilmesi gerektiğini ve daha fazlasını verdiğimizde ise kaslardan vereceğimizi söylerler. Buna dikkat edelim ve en sağlıklı kilo nasıl veririz bunu araştırıp uygulamaya geçelim. Heidi diyeti meyve sebze ağırlıklı bir diyet olduğu için meyve ve sebze tüketmeden önce iyice yıkamalı ve sebzelerin temizliğine oldukça dikkat etmeliyiz. Şeker oranı yüksek olan meyveleri daha az miktarda, şeker oranı az olan meyveleri de dilediğiniz kadar tüketebilirsiniz. Egzersizleri ihmal etmeden heidi diyetiyle dilediğiniz kiloya umduğunuzdan daha kısa sürede ulaşabilirsiniz.

27881
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.