Mahmure

Sağlık

Diyet & Fitness

Diyet Listesi

Bu Diyet Listesiyle Sağlıkla Kilo Verin!

Bu Diyet Listesiyle Sağlıkla Kilo Verin!

Beslenme ve diyet uzmanı Yeşim Çelik'in hazırladığı diyet listesinde Pazartesi'den Pazar'a kadar ne yemeniz gerektiği liste halinde bulabileceksiniz.

Güncellenme tarihi: 20.06.2014

Yeni bir diyete başladığımızda en zor şey, tam olarak ne yiyeceğimizi bilememektir. Bu soruna çözüm olabilmek için sizinle Beslenme ve Diyet Uzmanı Yeşim Çelik tarafından hazırlanmış diyet listesini paylaşacağız.

Bu diyet listesinin özelliği, kısa sürede kilo vermenizi ve verdiğiniz kiloları geri almamanızı sağlamak. Diyeti yaparken ara öğünleri atlamamaya ve porsiyonları küçük tutmaya dikkat edin. Tabii su içmeyi de asla ihmal etmeyin!

PAZARTESİ

Kahvaltı : Tam tahıl ekmeği ve light kaşar ile hazırlanmış tost, ıhlamur çayı

Ara : 2 adet kuru incir

Öğle : Izgara balık, salata, 1 dilim tam tahıl ekmeği


1. Ara : 1 adet orta boy kivi

2. Ara : Probiyotik yoğurt

Akşam : Haşlanmış sebze, 1 kase yoğurt, 1 dilim tam tahıl ekmeği

Ara : 1 adet portakal

SALI

Kahvaltı : Yarım simit, beyaz peynir, yeşil biber, kuşburnu çayı

Ara : 5 adet badem

Öğle : 1 adet orta boy armut

Akşam : Izgara tavuk, küçük boy fırın patates, 1 kase cacık, maydanoz salatası


Ara : 1 adet orta boy nar

ÇARŞAMBA

Kahvaltı : 1 tatlı kaşığı kayısı marmelatı, 1 dilim kızarmış ekmek, 1 bardak süt

Ara : 2 adet mandalina

Öğle : Zeytinyağlı bezelye yemeği, bulgur pilavı, yoğurt salata


1. Ara : 1 adet kivi

2. Ara : 1 avuç leblebi

Akşam : Ton balıklı salata, 2 dilim esmer ekmek

Ara : 1 adet orta boy portakal

26474
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.